maandag 3 oktober 2016

50

Tjonge zeg. Alweer ruim 2 maanden geleden plaatste ik een blog je.  Onze mini pup is ondertussen groter dan ons dametje .


 Het ziek zijn hakte erin. Huisarts die me niet geloofde strijd op strijd en ik bleef erg ziek. Twee weken geleden was ik er zat van. Hup half tabletje eraf. En ik knapte gewoon zomaar op. Weg klachten, lichaam begon weer normaal te reageren. En dat alles omdat ik verplicht over moest van de ene schildklier medicatie naar de andere. Maar ik ben er weer en voel me weer happy!

Gisteren werd ik zomaar ineens 50. En het voelt niet anders dan 49 ;-) Afgelopen zaterdag nam manlief me mee naar zee. En daar hebben we genoten, het was heerlijk weer en we hebben zelf een hele poos op het strand kunnen zitten.




De onderste foto was op de gok, ik zag niks op mijn telefoon scherm maar de tekst lijkt me wel duidelijk .  Mooi om dit zomaar op een winkelraam tegen te komen.

Op handwerk gebied deed ik heel weinig. De laatste tijd was het heerlijk weer om buiten te zijn !  Maar nu is het seizoen weer begonnen. Ik ga maar eens weer sokken breien .

Ik wens jullie een fijne dag!

7 opmerkingen:

  1. Hiep, Hiep Hoera, gefeliciteerd met je 50e verjaardag en het feit dat je weer beter voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Gelukkig voel je je beter en o, wat supergezellig dat je er eindelijk weer bent! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd en welkom bij de club van 50 plus haha.
    Fijn dat je je weer beter voelt............liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd en welkom bij de club van 50-ers.
    Wat een dotjes van hondjes..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoera 50 welkom bij de club . fijn dat het wat beter gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herzlichen Glückwunsch nachträglich zum Geburtstag! Alles Gute für dich und ganz viel Gesundheit! Schön, dass es dir nun besser geht und man herausgefunden hat, was dir fehlte!
    Auch ich habe ganz wenig gestrickt, aber hoffe nun auf die Herbst/Wintermonate.....
    LG
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd nog met je 50-ste verjaardag! Ben je gek, daar voel je niets van (-:
    Je hebt precies goed geschoten met je camera. Ik vind het een mooie spreuk.
    Fijn dat je je weer beter voelt.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen