donderdag 21 juli 2016

Even showen

In de eerste plaats dank jullie wel voor alle lieve beterschap wensen!
Langzaam maar zeker raak ik ingesteld op juiste doseringen medicijnen en voel ik me per dag opknappen.

Zo en nu even showen ;-)
Natuurlijk onze Mika en Billy het is een heerlijk stel samen :-)



Heerlijk dat het momenteel mooi weer is, lekker veel buiten zitten en lezen. 
 

De Hortensia die toch is gaan bloeien. Prachtig!


Ons heerlijke mannetje! Dit is echt Genieten!


En ja ik brei ook nog zo ergens tussendoor. 
De Mongolia shawl en ook nog 2 paar sokken die af zijn. Maar die show ik later wel.


Geniet van het mooie weer! 

7 opmerkingen:

  1. mooi handwerkje en liefffff hondje en een lekker vorderend breiwerk Mooi !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve hondjes heb je zeg. Daar kun je erg van genieten he van die beestjes. Heel veel sterkte met je vermoeide lichaam en daar mee om te gaan zeg. Maar je maakt mooie dingen zie ik wel, prachtig hoor.
    En je bent een heerlijk boek aan het lezen, helemaal ook mijn schrijver hoor, fijn weekend............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leest dat boek nog een beetje lekker weg? Ik zag het in de bieb liggen, maar na het lezen van de achterkant heb ik het terug gelegd. Ik ben benieuwd wat jij ervan vindt.
    Wat een aparte kleur hortensia!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je stilaan weer opknapt! Leuke hondjes heb je! En lezen is altijd een fijne ontspanning, doe ik ook veel, maar breien hoort daar ook bij en je maakt een hele mooie sjaal.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je opknapt, wat een mooi handwerkje ben je bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kom toevallig op je blog omdat ik die lieve Jack Russels zag op een foto bij de blog van Jeannet.
    Wat een lieve snuitjes. Die linker met dat witte streepje over zijn kopje lijkt precies op mijn Terra die in januari van dit jaar is overleden. Ze is 15 jaar geworden.
    Ook las ik dat je ME/CVS hebt. Ik weet hoe moeilijk dat is, ook voor de buitenwereld om duidelijk te maken hoe het voelt.
    "Ik ben ook zo vaak moe" wordt er vaak gezegd. Ja, maar dat is anders moe, en meestal hebben ze dan ook de hele dag hard gewerkt. Wij zijn het vaak al als we opstaan. Wij ja, want ik heb het al 21 jaar. De hoop dat het ooit over gaat heb ik maar opgegeven en doe het maar met de dingen die nog wel lukken.
    Bij jou is dat dus breien. Heerlijk dat je daar nog van kunt genieten.
    Beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, ik kwam er net achter dat je een vraag gesteld had op mijn blog, sorry ik zag het pas nu.
    Ik heb de omslagdoek gebreid van Ijslandse wol: Lettlopi
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen