donderdag 16 juni 2016

En toen

ging het licht bij mij even uit.
Door stoppen met en een verandering van merk met verschillende medicatie en niet wetende dat dit verkeerde invloed op elkaar kan hebben! Ook mijn huisarts niet! Ging ik compleet onderuit.  Gelukkig zag een 2e huisarts bij het voorschrijven dat de computer een contra indicatie aangaf.
Nu na weer medicatie te gebruiken voel ik me al veel beter. Onvoorstelbaar wat dat met een mens kan doen!
Maar ik ben er weer, het zal nog wel moeten herstellen en tijd nodig hebben maar het gaat alweer een stukje beter.


Gelukkig heb ik wel af en toe wat kunnen breien en is meneer Konijn af:-)


9 opmerkingen:

  1. fijn dat je er weer bent en wat een leuk konijn !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat hoor ik wel vaker op het nieuws dat medicatie z'n invloed op elkaar kan hebben. Gelukkig is het goed afgelopen zo te horen... En wat is dit dan een schattig konijn, echt super lief snoetje...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat naar, ik hoop dat je snel weer helemaal opknapt. Een schatje is het konijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eigenlijk zou de computer een luid signaal moeten geven als twee medicijnen niet bij elkaar passen. Huisartsen kunnen niet alles onthouden, natuurlijk. Aan de andere kant is dat wel hun taak.
    Ik hoop dat het zwaarste leed geleden is en je elke dag een beetje vooruit gaat. En veel beetjes maken een hele hoop (-:
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je weer opknapt en je konijn is echt helemaal top geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heftig hoor, ook hier ondervonden we recent zoiets met medicatie en de nevenwerkingen ervan, stom! En ook niemand die de link had gelegd. Gelukkig gaat het nu weer beter met je en je konijn is geweldig geworden, zo met dat koffertje ernaast, super!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beterschap, ik hoop dat je inmiddels een beetje bent opgknapt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik ben weer aardig opgeknapt. en verder heeft het tijd nodig.

      Verwijderen
  8. Die fout hebben ze bij mij ook eens gemaakt. Drie weken achtereen heb ik daardoor niet kunnen slapen. Niet overdag en niet 's nachts. Als ik eraan denk, voel ik me meteen weer beroerd worden.
    Ik hoop dat het inmiddels een stuk beter met je gaat!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen