vrijdag 13 mei 2016

Veel te doen

De laatste weken komt er minder van handwerken 
als het warm is doe ik dat toch wat minder.
Ik lees dan wat meer en afgelopen weken heb ik mede n.a.v.
een boek over meisjesboeken van vroeger mijn eigen boeken weer eens bekeken
En zo zat ik zomaar weer eens te lezen in 
boeken van Anneke Bloemen, Lenin Saris, Enid Blyton enz.

Heerlijk om te herlezen!




Hebben jullie ook dit soort boeken gelezen? En ook nog wat op zolder ofzo ergens?

Komend weekend ga ik wel handwerken
Het word even wat frisser dus wat meer handwerk tijd
Ik ben al begonnen aan een Littlecottonrabbit
Erg leuk om te doen!


Fijn weekend!

5 opmerkingen:

  1. Jaren heb ik die stijl boeken gelezen, heerlijk hoor.
    Nu weer een periode trillers en andere romans op de plank staan.
    Veel handwerk plezier weer in het weekend hoor.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jazeker en ik heb ze ook nog Anneke bloemen de boeken over Polly, ah en dat knijn vind ik ook zooooo leuk maar het patroon is engels :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik heb laatst nog één van de boeken van Enid Blyton weer gelezen, maar het was wel een beetje gedateerd... Kostscholen en zo. Maar toch wel leuk om weer eens te lezen. Schattig konijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lezen blijft heerlijk, maar van mijn jeugdboeken blijft niet veel meer over buiten de stripverhalen. Little cotton rabbits maakt superleuke knuffeltjes!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, mijn lievelingskonijnen. Volgens een perfect patroon. Ik vind haar ook een mooi blog hebben.
    Veel brei en lees plezier
    Fijn weekend. Manon

    BeantwoordenVerwijderen