maandag 14 maart 2016

Sokken

In de eerste plaats bedankt voor jullie beterschapswensen!

Het is alweer een hele poos geleden dat ik sokken breide. Nu ik het weer oppak merk ik weer hoe leuk ik het vind dit te doen. Ik draag ook altijd zelf gebreide sokken. En de sokken die ik heb zijn langzamerhand aan vervanging toe.
Er liggen nog drie enkele sokken ,  maar snel er drie paar van maken :-)






Ook zijn we hier thuis aan het ontspullen,  ik zal wel nooit een minimalist worden, zie ook onderstaande aankoop;) , maar het is wel lekker als alles weer eens uitgezocht word en er weer ruimte komt.

Mijn man kwam deze thermometer nog tegen,
erg leuk om al die echt oude spullen weer te zien.



Groningen, mooie stad.
Foto gemaakt door mijn dochter.



En ik kocht alsnog een kleurkaart van Holst garen.
Om van te watertanden zo mooi al die kleuren :-)


Ik wens jullie een hele fijne dag! Geniet van het mooie weer, 
het lijkt wel een beetje lente !

5 opmerkingen:

  1. Die kleuren wol...daar word je toch blij van?
    Ik ben pas begonnen met sokken breien en vind het alleen maar leuker worden! De jouwe zijn prachtig geworden!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi sokkengaren heb je mag ik vragen welk merk ??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige sokken ben je aan het breien en zo netjes ook. (ik zie geen gaatje bij het oppakken van de steken van de hiel, weet je dat ene punt.)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie sokken ben je bezig, leuk verloopgaren. Sokken breien blijft leuk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schöne Socken sind das, die Farben gefallen mir. Sehr schön ist auch das Bild von Groningen, das deine Tochter gemacht hat. Klar, mit solch einem Sonnenschein und Himmel...aber auch das Motiv ist interessant.
    LG Anja und noch einen schönen Sonntag und Frühlingsanfang!

    BeantwoordenVerwijderen