maandag 7 maart 2016

Het lijkt erop

dat ik weer aan de beterende hand ben.  Na 4 maanden chronische verkoudheid en nu er bovenop bijholteontsteking was ik het wel even helemaal zat! Het moet gewoon lekker weer worden :-)

Maar ik heb ik me, onder invloed van pijnstillers, wel vermaakt.

Mijn shawl is op de helft. 


Binnenkant van de shawl 


Tja Mika die de tong uitsteekt en lekker op mijn shawl gaat liggen, volgens mij moet hier eens een goed gesprek over gevoerd worden.


Spelen met de camera

Spelen met wol
erg leuk om verschillende combinaties te maken.




7 opmerkingen:

  1. Beterschap, en wat een mooie sjaal, prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie gedaan hoor, hoop dat je gauw weer helemaal beter bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je het gevoel hebt weer aan de beterende hand te zijn!!
    En je shawl wordt prachtig!! Fijn zo'n hulp als Mika :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie sjaal en wat een lief gezelschap heb je bij het breien.. Veel plezier nog met het maken van foto's..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je sjaal wordt prachtig! Ik zou 'm zo van je kopen als dat zou kunnen. Wol zien is bij mij een garantie op jeukende handen (-:
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen