maandag 28 maart 2016

Afwerken

In de eerste plaats; Dank je wel voor de lieve en ontroerende reacties op mijn vorige blog! Heeft me goed gedaan en jullie duidelijk ook! Mooi om zo elkaar te inspireren!

En dan nu afwerken! Als het daar op aankomt ben ik absoluut lui! Maar ik ben vast niet de enige ;-)


Mijn mooie gehaakte deken heeft nog steeds een paar draadjes die weg moeten worden gewerkt.
En dit is gelijk de meest beschamende, want de deken is al een jaar oud.



Mijn mooie shawl, nou ja vooruit het hoeft geen haastklus te worden,
maar doorwerken is nu wel gewenst omdat ik deze in april af moet hebben.
Driekwart af, door breien maar!



Deze sok was vorige week op de teen afhechten klaar.
En ligt nog steeds zo in de la...



Mijn volgende sok schiet ook alweer op,
voordat je het weet heb ik 2 van die net niet afgewerkte sokken liggen



In het zoeken tussen de foto `s naar mijn deken
kwam ik deze foto tegen.
Mika en Frodo
wat was het een mooi stel!



Tot slot een mooi gedicht
sluit mooi aan bij mijn vorige blog.



2 opmerkingen:

  1. Dat worden weer mooie sokken en ja draadjes afhechten ik geloof niet dat er iemand is die DAT leuk vind :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even doorbijten aan je werkjes, en je hebt er meteen heel wat tegelijk af, dat geeft ook een goed gevoel. Prachtige sokken, mooie sjaal en je deken ziet er ook goed uit! En dat gedicht vind ik geweldig!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen