woensdag 10 februari 2016

Kriegelig

Kriegelig werd ik ervan, van mijn mooie Lidiya scarf.
Hoe vaak ik niet weer een stukje moest uithalen, het fair isle leren breien en met de magic loop. En daar waar de magic loop weer door moest worden gehaald... en oh ja, 3 kleuren in 1 toer.... en vast nog wel meer ;-)  Vaak gedacht; "Grrrrr,  als het zo door gaat op de w.i. p.  lijst ermee. "

Maar omdat ik dit zo mooi vind, zowel de uitdaging als de kleuren, heb ik toch maar doorgezet ;-)  En nu lukt het! Ik zie hoe het moet, waar er wat moet gebeuren en ik brei het patroon niet meer steeds omgekeerd.

De shawl is nog niet af, maar oh wat is het fijn als het dan toch lukt!

Foto dan maar :-)


Ik heb er lol in gekregen, nu brei ik zo een streepje weg.

Hebben jullie ook wel eens een project gehad waarvan je dacht;
" Het word niet wat?"
En toch uiteindelijk blij dat je hebt doorgezet? 

7 opmerkingen:

  1. Ik heb een trui gebreid in de fair isle techniek. Ik bleef uithalen en overnieuw beginnen maar nu hij af is, ben ik er trots op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan me best voorstellen het ziet er ook erg ingewikkeld uit. Maar goed de aanhouder wint en het wordt mooi!!!!

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en wat fijn dat het lukt. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dit gevoel zo vaak heb. Ik heb het wel eens met een quilt gehad dat ik hem pas gelukt vond toen de bies (opvallend rode) eromheen kwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker wel en meer dan je denkt heb ook ik dit voor, soms leg ik het even weg en dan gooi ik me er weer ten volle tegenaan, om dan ineens de truc te vinden hoe het moet. Fijn dat jij die ook vond, nu is het veel leuker om verder te breien en dit wordt een prachtsjaal!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen