dinsdag 16 februari 2016

Handwerkbeurs


Wat heb ik weer genoten van de handwerkbeurs in Zwolle! Als altijd is het er gezellig en leuk, een dag waar je enorm veel inspiratie opdoet. Veel gezien, gepraat, mooie wol uitgezocht. Heerlijk!


Echtstudio


Leuke beren





 Wol voor een mooie shawl.
Holst garen
bij Wol en co gekocht , 10 grams bolletjes
heel makkelijk als je veel kleuren nodig hebt voor een project 




En de rest van mijn aankopen, in ieder geval kan ik nu echt een konijn breien, 
ik kom er niet meer onderuit ;-)




Weliswaar niks met handwerken te maken, maar mijn blauwe druifjes komen zo mooi uit.

U




6 opmerkingen:

  1. wow mooie aankopen heb je gedaan je kan weer vooruit.
    en leuk hoor die voorjaars bolletjes ik heb narcissen staan komen ook mooi uit happy voorjaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleurtjes je kunt er weer tegenaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie aankopen heb je gedaan. Ik heb mijn fair isle gebreid van Holst. Zo fijn. En wat een leuke berenstand.. ai. ik had ook moeten gaan geloof ik :-/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke spullen heb je gekocht, dat wordt vast een prachtige sjaal met al die mooie kleurtjes en dat konijn zal nu ook wel tevoorschijn komen binnenkort. Veel plezier met je aankopen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kijk ook altijd weer uit naar de Handwerkbeurs, er is daar zo veel moois te zien! En op de 1 of andere manier zie je dan ook altijd nog van alles over het hoofd, die 10-grams bolletjes Holst bij voorbeeld: wat een goed idee is dat, jammer dat me die niet zijn opgevallen. Wie weet zijn ze er de volgende keer weer bij. Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige wol heb je gekocht...en de druifjes zijn ook erg mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen