zondag 28 februari 2016

Camera

Dit weekend kocht ik een andere camera.
Een spiegelreflexcamera van Nikon.
De foto' s zien er gelijk al heel wat mooier uit,
alhoewel ik nog wel de automatische stand heb gebruikt.
De camera moet ik nog echt leren kennen, maar ik ben er nu al superblij mee!


Met dank aan Lucy,
voor alle tips!

Heb je met chronisch vermoeid zijn.. je vergeet weleens wat !
Dinah jij ook bedankt! Ook voor je blog over fotograferen. Daar staan veel goede tips bij!


















6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je camera en straks wel van de automatische stand afhalen dan worden de foto's nog mooier. Ze zien er nu al goed uit.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er inderdaad nu al heel mooi uit! Veel plezier met je camera. Fotograferen is een geweldige hobby :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, veel plezier met de nieuwe camera hoor!
    Mooie foto's inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kleuren van je sjaal...práchtig!
    Mijn dochter heeft een spiegelreflex en haar foto's zijn altijd scherp. Zelf kan ik er alleen mee overweg als ik 'm op automatisch zet. Maar dat komt ook omdat ik liever schrijf (-: Veel plezier met je nieuwe camera!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier met je nieuwe camera. Heerlijk om te fotograferen.
    Mooie sjaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie scherpe foto's maakte je al! Je hebt een hele mooie poes en ook je fair isle ziet er al schitterend uit!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen