vrijdag 15 januari 2016

De draad weer oppakken

Zo dat waren drukke en gezellige weken rondom kerst en oud en nieuw.
We hebben enorm genoten dat dochter er weer was en dat andere dochter plus man en kleinkind veel hier waren.  Heerlijk bijgepraat,  gelachen. Het was genieten!


Toch werd het eind van de vakantie ook even erg verdrietig,  We hebben helaas afscheid moeten nemen van onze zo geliefde labrador Frodo.
Hij was al een poos ziek, dus je ziet het wel aankomen,  maar toch het is een heftig moment en missen doe ik hem enorm.

Ondertussen pakken we de draad weer op van het gewone leven. Man is weer aan het werk en ik heb de draad letterlijk weer opgepakt :)

Momenteel ben ik even proefbreister voor Zijmaakthet en dat is nog best intensief,  dit weekend hoop ik het af te ronden.

Het dekentje voor kleinzoon is af en word veel gebruikt.
Het was een hele leuke deken om te maken. In een ander berichtje zal ik de details zetten, maar voor nu even een foto.


Dit jaar wil ik echt projecten af gaan maken, erg ligt nog zoveel leuks , zoals de Mongolia shawl van Christel Seyfarth.  Daar ben ik ondertussen weer een stukje mee verder. Ook liggen er enkele sokken die graag een paar willen worden  en wil ik zeker een Littlecottonrabbits.typepad.co.uk patroon gaan breien. Ik heb ze al zo lang in huis maar het kwam er maar niet van.

Hebben jullie ook veel projecten liggen waarvan je denkt; nu er echt eens mee beginnen of vooral ook afmaken?  Hoeveel w.ip. ' s heb  je liggen? Of juist niet.
Mijn hoofd loopt altijd om met teveel ideeën , nu eerst maar eens afmaken wat ligt!



4 opmerkingen:

  1. ja dat herken ik heb altijd meer dingen in mijn hoofd dan dat er tijd is maar ja zo kun je mooi kiezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja dat heb ik ook wel een beetje, zeker als iets niet wil lukken denk ik nou laat maar ga ik eerst wat anders doen met als gevolg ..... dat het blijft liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De littlecotton-sokken heb ik even Gegoogeld. Wat ze zijn mooi! Ik heb het met verhalen: zoveel ideeën in mijn hoofd en ze uitwerken komt er maar niet van.
    Prachtige deken heb je gemaakt. Logisch dat-ie goed gebruikt wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je de draad weer oppakt! Een huisdier moeten afgeven is best heftig en heeft ook tijd nodig om te verwerken. WIP's liggen hier meer dan voldoende, veel teveel eigenlijk, maar tussendoor probeer ik tussen alle nieuwe breisels en de bruisende ideetjes in mijn hoofd, er toch af en toe er af te maken. Je dekentje is echt mooi geworden!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen