maandag 21 december 2015

Wachten duurt lang, maar

Nog even en dan komt jongste dochter weer naar huis uit het verre Zuid Korea.
We hebben er zin in! Hoe leuk is dat ; je dochter voor kerst weer thuis na 4,5 maand weg te zijn geweest :) maar oh dat wachten duurt lang ;) zeker nu de laatste dagen zijn aangebroken. Gelukkig heb ik genoeg te doen en leuke afleiding de komende dagen, alhoewel het soms wel even zwaar valt, dat dan weer wel. Maar nog even en dan vliegt ze naar Nederland, gaan wij haar ophalen en dan genieten van elkaar en de rest van het gezin:) Ik heb er zin in en man en beide dochters plus schoonzoon ook:)

                                                                                   

                       Ik wens jullie dan nu ook alvast een hele fijne kerst met wat je ook gaat doen
                                                                                   en
                                                     ook een fantastisch fijn en creatief 2016!

4 opmerkingen:

  1. Wat een fijn vooruitzicht. Jij ook hele fijne dagen maar zo te lezen gaat dat zeker lukken...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu echt aftellen Martine! Hoop dat de tijd vliegt!
    Fijne dagen met elkaar! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een heerlijk vooruitzicht en dat is ook al een beetje genieten. Ik wens jullie heel fijne dagen. Dagen om in een lijstje te hangen ;-)
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dat je jongste dochter weer thuis komt. Het lijkt me niet niks als je kind zo ver weg is. Ik vind die kaart trouwens prachtig. Ik houd van dat nostalgische.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen