vrijdag 11 december 2015

Quiet time

Vandaag doe ik het rustig aan. De afgelopen weken zijn behoorlijk druk geweest. Natuurlijk onze kleinzoon die we regelmatig bezoeken en ook al bij ons heeft gelogeerd en jongste dochter die binnenkort weer vanuit het verre Zuid Korea naar Nederland komt waar zo het eea voor geregeld moet worden. Klussen in huis , oh wat knapt ons huis daar van op! Daarnaast andere zaken die hun aandacht nodig hadden.Dus tijd om weer even de rust te zoeken. Weinig tv en internet, geen extra prikkels als het niet nodig is. Bijkomen betekend voor mij ook haken, breien en lezen. Vandaag ook even vrij van huishouden. Heerlijk!

 Dekentje haken


 Kaarsen aan


Voor straks, deze foto was van gisteren ;)
 Thee en kerstkransje


Warmtezak voor mijn koude voeten


Kleinzoon



Wat wil een mens nog meer?

Doen jullie dit ook weleens? Echt zo'n dagje bijtanken?

P.s. als je zin hebt om nog voor kerst leuke sterren te haken kijk dan eens bij Dinah!
Zo leuk! 
Ik wens jullie alvast een heel goed weekend!


4 opmerkingen:

  1. jawel, heb je eens deugd van, zo'n dagje voor jezelf... geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor, met enige regelmaat doe ik dat. Ik noem het wel eens pyamadag, een dag waarop niks moet en alles mag, zelfs als ik geen kleding wil aantrekken...

    Lief dat je nog even mijn CAL sterren haken noemt..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor, bijtanken moet iedereen op tijd en stond en ik vind hoe ouder je wordt hoe meer behoefte ik eraan heb. Handwerken helpt heel veel, maar ook gewoon rust en lezen. Mooi dekentje ben je bezig, knappe kleinzoon en leuke hondjes, top!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen