dinsdag 3 november 2015

Van alles

van kleinzoon, tot bol bewerkt door de kat ;)

Allereerst; hartelijk dank voor alle felicitaties die ik hier kreeg voor de geboorte van kleinzoon.
Ondertussen zijn we alweer bijna 2 weken verder en is het een heerlijk wakker mannetje met veel aandacht voor zijn omgeving. En voor ons dus om te genieten!




Dochter vroeg of ik voor hem nog een dekentje wou haken want deze word zoveel gebruikt dat het handig is er 1 bij te hebben en natuurlijk ga ik er weer 1 haken :) Dit keer in stoere jongens kleuren.

Foto staat weliswaar op zijn kop ( hoe heb ik dat nou weer voor elkaar gekregen ;)maar de kleuren zijn duidelijk. Dit keer wordt het een golfjes deken naar het patroon van Attic24 Neat ripple.


Natuurlijk wil ik ook graag een knuffeltje breien maar ja als de kat er dan van tussen gaat met de wol, word het eerst wol wikkelen en dan breien. Misschien wou ze het zelf proberen, maar ik denk niet dat kat er talent voor heeft :)


Vandaag kocht ik deze leuke Pluk kalender. En nee die is niet voor kleinzoon ;) maar lekker voor mezelf.


En voor mijn lezers een bloemetje gewoon omdat ik het zo leuk vind dat mensen toch terug komen en blijven reageren! Ook al ben ik niet altijd in staat om bij iedereen te reageren , dus dit wordt erg gewaardeerd. 

Thanks!







9 opmerkingen:

  1. dank je wel,, prachtig boeket. Ach wat een moppie is het. En nog een dekentje is wel handig want het wordt straks ook kouder en dan is een extra dekentje geen overbodige luxe. Die krijgen we vast wel weer te zien..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor de bloemen :)))))) wat een wirwar van draden pffft succes daar mee lief kind daar mag je best nog wat voor haken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje is het! Geniet van je kleinzoon, ze groeien zo snel ondervind ik hier telkens weer met mijn kleindochter, maar het blijft heerlijk. Mooie kleurtjes koos je voor de deken, dit wordt weer een beauty! En kleinzoon heeft lekker warm. Dankjewel voor de bloemen, altijd leuk.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wip even bij je langs...
    Wat een heerlijk kleinkind :-) De kleuren voor het dekentje vind ik prachtig. Fijn om iets te maken wat zo gewaardeerd wordt!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig mannetje Mooie kleuren voor het dekentje. Leuk om die bloemen te "ontvangen" dank je wel.
    (Ook ik reageer niet altijd.)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh.... wat mooi... een nieuw mensenkind... Alsnog van harte. Kwam eigenlijk buurten nav je leuke berichtje op mijn blog. Mijn patroon is idd afgeleid van Little Cotton Rabbit. Het patroon is wat aangepast waardoor ik het nog mooier vind...*Ü*...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, ook gelijk even jouw kleinzoon komen bekijken. Wat een mooi mannetje.
    En je pluk-kalender, die is helemaal super. Groot gelijk dat je hem zelf houdt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeps, al te lang niet langsngeweest zie ik.
    Leuke foto van kleinzoon, fijn hoor dat je lekker van hem kan genieten.

    En dankje voor de prachtige bloemen, komt goed uit, heb net gisteren de vaas leeggekieperd hier.

    Fijn weekend samen.
    Liefs,Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoop dat je heel erg aan het genieten bent van je kleinzoon en het haken van je dekentje. Je hebt me zo aangestoken met je blog dat ik ook zin gekregen heb om iets te gaan maken. Zou je mij een plezier kunnen doen en me aan de beschrijving van de sokken/kniekousen die bovenaan je blog staan te helpen? Je zou me er een enórm plezier mee doen!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen