dinsdag 20 oktober 2015

Wachten en die kluts...

Je hebt van die dagen waarop je alleen maar lijkt te wachten op dingen waarop je wenst dat ze gaan gebeuren. Vandaag is zo 'n dag. De vermoeidheid die me vaak parten speelt,  die hele heftige niet uit te leggen vermoeidheid in mijn hoofd en lijf, die gaat wel weer minder worden, maar vandaag dus niet. Kleinkind wat op komst is, en ons lekker laat wachten. Vandaag ook nog even wachten, of niet ;)  je weet het maar nooit natuurlijk. ..

De cadeaus staan in ieder geval klaar.

Dus ja wachten, want dat is soms het enige wat je kan doen, maar dan probeer ik het wachten wat aangenamer te maken.

Dus probeer ik wat te lezen in Harry Potter, al vaker gelezen dus dan merk je het niet zo dat je hersens niet alles mee krijgen vandaag. 
Heerlijk leesvoer! Nog altijd.


                               En is haken ook een welkome afleiding vandaag :)
Het schijnt dat je slimmer word van handwerken, nou niks mis mee ;)

Zo is wachten niet erg en kom ik mijn tijd wel door.

En dan die gekke kluts, soms ook ineens kwijt.
 Vooral aanstaande oma stress denk ik ;)
Vanochtend was ik ervan overtuigd dat ik naar de kapper moest, ik maak altijd een afspraak.  Nee volgende week. 
Boekte ik te weinig over van de spaarrekening en stond gisteren vervolgens met te weinig geld bij de dierenarts. 
En zo nog meer van die dingen. Tja af en toe zou je kluts wat doen maar hij komt vast weer terug.
Zodra ik oma ben ofzo ;) 



5 opmerkingen:

  1. ha ha is ook spannend maar zo krijg je de tijd wel vol

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je weet jezelf toch behoorlijk goed aan te pakken tijdens het wachten. Ik ben benieuwd wanneer je oma wordt...Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het gaat vast goed komen neem je tijd om lekker te rusten.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kluts kwijt zijn kan verschillende oorzaken hebben, maar oma-stress kan er eentje van zijn, heel herkenbaar. Hopelijk vindt je hem snel weer, na wat rust, wat handwerken om te ontstressen en als het kleinkind er eenmaal zal zijn, lukt het vast wel beter. Nog even geduld....
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, de kleine is er nog niet, ik had verwacht hier iets anders te lezen!
    Goh zeg, wachten duurt zo wel heel lang hoor voor jullie.

    Het is nu de 24ste oktober dus misschien ben je nu inmiddels oma???

    Haha, geweldige foto van de honden :-D

    Liefs,Marga

    BeantwoordenVerwijderen