maandag 5 oktober 2015

Bijpraten

Zo, dat is alweer een poosje geleden dat ik een blog schreef.

De dingen die er gebeurden hakten er wel in. En het leverde zoals gewoonlijk niks op. Geen reacties van wie dan ook uit het zorgcircuit. Nog niet van de rechtbank,  wat op zich niks zegt en ook geen conclusies aan verbonden kunnen worden, de wegen van de rechtspraak in Nederland zijn ondoorgrondelijk.

Regelmatig krijg ik te horen; alles gebeurd om een reden... en weet je wat? Ik geloof het niet. Het zou bijzonder triest zijn om zo te denken zelfs, wat mij betreft. Het zou toch wat zijn als al die ellende die zo in een mensenleven voorkomt een reden zou moeten hebben. Om er iets van te leren? Nou ja dat soort uitspraken.. Al die vluchtelingen , oorlogen, kinderen die ernstig ziek worden, noem maar op, het gebeurd... en daarmee houd het wat mij betreft op! En het geeft me een heel vrij gevoel om zo te zien, te voelen  en te denken. Het geeft ruimte in mijn hoofd en mijn leven. Tot voor kort geloofde ik er ook in n.l. En daardoor was ik altijd op zoek naar een reden waarom om vervolgens vast te lopen en ook geen antwoorden te vinden. Het is wat het is en je moet ermee leren omgaan. Geen reden meer zoeken heeft me enorm veel rust gegeven.

De afgelopen tijd maakten we ook leuke dingen mee , gelukkig maar :)

Ik kreeg  van Rita deze leuke dingen omdat ik iets had geraden. 
Erg leuk om zomaar een kado te krijgen.

Verder haakte ik hard aan het babydekentje voor ons aanstaande kleinkind van oudste dochter.


Genoten we van een heerlijke vakantie, even weg van alle stress.

 Wat is de herfst toch mooi!



Vierde ik mijn verjaardag met een oa een lekker verwenpakket.


                                       Ben ik begonnen met een nieuwe deken

En geniet ik zoals gewoonlijk van wat er wel is.
Oa mijn dieren 



Ik wens jullie nog een fijne dag!

5 opmerkingen:

  1. goed om weer te genieten van nieuwe dingen een mooie deken mmm..... daar hou ik van. je dieren altijd fijn om die om je heen te hebben
    Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook niet van de alles-gebeurt-om-een-reden-school. Ben ik te nuchter voor.
    Wel een heel schattig dekentje! Mooie kleurtjes. En lieve dieren natuurlijk :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een beetje te kort door de bocht om te zeggen dat voor alles een reden is. Gemakzuchtig om zo te denken.
    Prachtig dekentje voor je dochtertje heb je gemaakt!
    Geniet van de herfst en je dieren.
    Groetjes Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het dekentje is voor ons aanstaande kleinkind , het stond er wel een beetje raar in mijn blog dus maar even aangepast . Oudste dochter was afgelopen ma uitgerekend. Spannend!

      Verwijderen
  4. Oww zie nu pas dat je weer iets geschreven hebt.
    Wat een mooi dekentje voor jullie a.s. kleinkind!

    Gefeliciteerd nog met je verjaardag hoor! Leuk pakket heb je gekregen.

    En tja, die beessies....zo leuk is dat hè?
    Nu ga ik je andere bericht ff lezen, wil wel graag weten of die kleine er inmiddels is. ;-)

    Lieve groet,Marga

    BeantwoordenVerwijderen