woensdag 6 mei 2015

Bijzonder

De afgelopen weken stonden in het teken van de bruiloft van mijn oudste dochter en vriend. Zaterdag was de bruiloft in de Hortus in Haren. Wat een mooie locatie om te trouwen. Het was een prachtige dag , de ceremonie  zelf was ontroerend en mooi . 
Hoe bijzonder is dit om mee te mogen maken:)



En ook helemaal leuk en bijzonder. Dochter en man verwachten een baby in 
oktober :) wat heerlijk om hier naar uit te kijken! 
Er zijn al wensen voor een dekentje en knuffel die ik mag maken . 

Dus dan moet ik nu maar eens doorwerken aan mijn deken
Nog 6 streepjes, een heleboel draadjes afhechten en de rand. Maar dan is de deken ook klaar. Moet lukken deze week :)


Tot later!



3 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met de trouw en het aankomende kleinkind, zo'n 2 bijzondere gebeurtenissen vol vreugde. Je kan alvast beginnen met spulletjes te maken voor het kleinkind, heel leuk! Je deken is supermooi van kleur vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, een bruiloft en een lief, klein babietje onderweg. Je zal vast nog meer gaan maken voor je kleinkind.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heyyyy, lees hier nu pas weer!
    Gefeliciteerd hoor met het huwelijk van je dochter. Fijn dat het een mooie dag was.
    En wat ontzettend leuk dat ze een baby verwachten, gefeliciteerd ook daarmee, wordt je lekker oma.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen