zaterdag 20 september 2014

Nieuw project

De vorige keer had ik het al over. Ik ben bezig met een nieuw project. Een bijzonder project. Niet dat het patroon heel bijzonder is, dat is het Neat Ripple patroon van Attic 24.
Maar wel de reden waarom ik deze deken en haak en voor wie.
Mijn jongste gaat over ongeveer een half jaar voor stage naar het buitenland en wel helemaal naar Zuid-Korea. 
Nou dat is best spannend natuurlijk, zowel voor jongste als voor ons;) Maar ook heel leuk en een enorme uitdaging die ze zeker aan moet gaan.
En op een gegeven moment kwam de vraag of ik voor haar ook een deken wou haken. En daar ben ik nu dus mee bezig. Een deken die meegaat , toch best bijzonder:)

 Geheel in de kleuren die ze zelf koos. Lekker vrolijk.



Zo kan het ook;) Als hond en kat. Na onze vakantie waren de dames ineens heel gehecht aan elkaar:)

5 opmerkingen:

  1. Wat een avontuur zeg, helemaal naar Zuid Korea voor stage. Super dat er dan een deken van thuis mee gaat die met erg veel liefde is gehaakt. Hij ziet er nu al prachtig uit!
    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend als je kind helemaal alleen vertrekt naar zo'n ver land, gelukkig kan je nu skypen en zo contact houden hopelijk! Ze koos prachtige kleurtjes uit voor een leuke warme deken van mama. Leuke huisdieren heb je!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi om dan je eigen deken mee te nemen. bijzonder hond en kat in een mand

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een stage in Zuid-Korea zal een enorme ervaring zijn. Die locatie hoor je niet vaak voor een stage. Leuk dat er een deken meegaat. Ziet er in ieder geval al mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige deken die mee gaat naar het verre Zuid Korea, wat zal je jongste daar nog veel plezier van hebben, zo'n stukje thuis.

    BeantwoordenVerwijderen