maandag 18 augustus 2014

Op de helft

Eindelijk weer een update van m'n deken. De laatste 2 weken ben ik er veel mee bezig geweest. Nu ben ik dan op de helft, tijd voor een plaatje:)




De zomer was hier warm en vooral ook droog, in tegenstelling tot veel plekken in Nederland hebben we relatief weinig regen gehad. Meestal lees ik veel tijdens warme dagen. Momenteel ben ik bezig met de drie delen van de Killing. Heerlijk spannend!

Nu het dan weer herfstig is, is er weer meer ruimte om te haken, maar ook breien pak ik langzamerhand weer op. Ik zag dat veel sokken van mij nu toch aan vervanging toe zijn, dus ik kan de komende herfst/winter de naam van mijn blog weer eer aan doen ;)

9 opmerkingen:

  1. Leuk dat je weer eens iets blogt, was wel lang geleden. Je deken wordt wel supermooi, je koos erg leuke kleurtjes die perfect bij elkaar passen. Ze wordt wel groot hoor als je nu nog maar in de helft bent.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De deken wordt 1,30 m bij 2 meter dus voor een 1 persoons bed passend.

      Verwijderen
  2. Leuk, die deken! Wil je verklappen wat voor soort garen je gebruikt? Van die dunne haakkatoen, of is het iets anders?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit garen is Stylecraft special dk. Heel erg acryl dus, maar heel zacht en zeer geschikt voor dekens en bovendien vooral betaalbaar. Ik haak de deken op haaknaald 4. Bij Attic24 staat net een nieuwe deken met ditzelfde garen, zie ook de link hier rechts op het blog. Het patroon is ook in het Nederlands verschenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk zeg! ik zal je eens vaker bezoeken.. hier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna

    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg dat je ook met de zigzagdeken bezig bent. Ik vind het stylecraftgaren zo heerlijk haken. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De herfst en winter zijn inderdaad de ideale tijd om lekker te breien en hobbyen. Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen