zondag 8 juni 2014

Ripple

Alweer een paar weken verder. Heerlijk weer, tussen de buien door, maar wel genieten buiten als het kan. Heerlijk!
Ik ben dan ook lekker aan het werk met m'n ripple deken. Het schiet al lekker op, iedere dag wel weer een stukje verder. Ook heb ik een paar weken geleden bij Atelier Kleurrijk vilt voor een nieuwe deken wol gekocht. Dit keer kon ik lekker de wol vasthouden en uitzoeken i.p.v. een plaatje op internet, wat toch net even lastiger is. Toch was de keus nog best moeilijk;) Als je ook uit 59 kleuren kan kiezen...

Mijn laptop heb ik vanmorgen samen met jongste weer opnieuw ingesteld. Het ging allemaal zo traag dat werken op de laptop me ook wel tegen ging staan. Maar nu kan ik weer lekker bezig.



En het gat wat daar gegraven wordt? Dat is niet omdat ze een gat wil graven, nee dat begrijp ik verkeerd;) er zit iets in en dat moet eruit!

4 opmerkingen:

  1. Wat super leuk je maakt dezelfde als ik, haakt leuk hè, ik vind het ook heerlijk ontspannen om te doen. Veel haakplezier.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie deken je gaat lekker zeg !!! en de bollen wol dat beloofd weer wat succes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat hard met je deken zeg! En de kleurtjes die je koos zien er super uit!
    Benieuwd wat je daarmee zal maken. En honden graven nu eenmaal graag :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen