woensdag 12 juni 2013

Daar zit je dan

voor Aap;)

Ben ik eindelijk af, heeft me toch lang geduurd en op die naalden zitten is heus geen pretje hoor! 
Weet ze niet hoe mijn broek gebreid moet worden. En ja ze zou het uitzoeken, maar ho maar.
Dus ben ik maar even in de boom gaan hangen om protest aan te tekenen.






En nu zit ik hier, achterstevoren want het protest gaat door!



Je hoort het een en al opstand hier in huis. Het broekje zal vast simpel zijn als je het een maal weet. Hoog tijd om aan de bel te trekken;)
Heeft iemand dit al eens gebreid?


Om het even kleurig te maken; een paar blokjes van mijn deken;





6 opmerkingen:

  1. ja begrijpelijk dan ga je toch protesteren !!
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel begrijpelijk dat hij protesteert en toch ook een beetje brutaal, net als mijn Lily hier, dat is ook zo'n brutaaltje soms :) Ik heb geen ervaring met het breien van Jacobus en ook niet met de broek dus :(.
    Je deken wordt heel fleurig!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Arme Jacobus (die erg leuk geworden is) en arme jij ;-)
    Zij maakt het...jij vraagt het nóg een keer?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi die Jacobus! Nou onze Koos heeft ook nog steeds geen broek..schaam ;) Maar het komt vast goed hoor apenbeestje ;);) Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. *stuurt toch even een virtuele extra knuffel*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige knuffel, ze blijven toch leuker als ze gebreid zijn. Veel plezier met de (kleurige) deken.

    BeantwoordenVerwijderen