vrijdag 26 april 2013

Weer terug

Dank jullie wel voor jullie lieve woorden en tips die jullie hebben gegeven op mijn vorige blog:)
Mijn ergste dip is weer voorbij, mijn verdriet moet soms even gezien en aangeraakt worden om weer verder te kunnen met stromen. 
Een rouwproces is een heftig ding, niet zomaar weg en over. 
Kusje erop helpt niet meer, maar even voelen en dan weer verder wèl.

Dit plaatje stuurde Dieneke mij;

En zo is het maar net:)

Op het gebied van handwerken begint het weer te kriebelen, gelukkig maar! En dat is een goed teken:)

Nu gewoon even genieten van deze kleuren:)

In werkelijkheid nog mooier!

En de aap die nu toch weleens af mag;
Een project dat maar blijft liggen op de een of andere manier. 




4 opmerkingen:

  1. Goed om te horen :-) Geniet van alle kleine dingen. En lekker handwerken.

    Fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah en die aap is zo leuk om te breien geniet ervan
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blij dat het weer wat beter met je gaat, maar net zoals je zegt kan rouwen of verdriet heftig zijn met momenten en mag en moet je er ook wel eens aan toegeven, maar vergeet niet verder te leven en te genieten van kleine dingen zoals je aap of je nieuwe fleurige bolletjes wol. Je bent niet alleen, we hebben het allemaal wel eens voor :) En nu aan de slag met je aap want we zijn benieuwd hoe hij wordt!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je zegt idd zoals het is...het heeft tijd nodig, jut jezelf dus maar niet op maar wees extra zorgzaam voor jezelf. Dat plaatje is zó waar! Ga maar lekker aan de slag met aap..ik heb m ook gebreid en hij wordt echt zo leuk. Wat een prachtige kleurtjes zie ik daar!! Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen