zaterdag 6 oktober 2012

Voorzichtig starten

Het heeft lang geduurd voordat ik weer op mijn blog wou schrijven. Het handwerken kwam er niet van, bakken ook niet veel. Er was veel te verwerken de laatste maanden. Iemand verliezen uit je directe omgeving is niet niks. Het is erg verdrietig om te zien hoe het allemaal is gegaan, ook al leeft hij nog, we zijn het zicht volledig kwijt...
Gelukkig hebben we veel lieve mensen om ons heen die ons steunen en dat doet natuurlijk goed!

                                                       Back to normal life dan maar.

Op handwerkgebied ben ik weer bezig met haken, het breien ligt even in een hoekje te wachten, maar dat komt wel weer. De deken waar ik mee begonnen was is nu voor zo'n 25 % af dus die vordert lekker:)

Bij de I.kea kwam ik een leuke tas tegen waar mijn deken prima in past;

                                                           
En een wat vage foto van mijn mini herfsttafel.


Ik wens jullie nog een fijn weekend



7 opmerkingen:

  1. Ik wens je heel veel sterkte.
    Groeten, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook hier heel veel sterkte gewenst! Fijn dat we toch terug van je horen!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi leuk dat je reageerde op mijn Blog. Het Holst garen heb ik via internet in Denemarken gekocht, met een week had ik het thuis en en het opsturen koste ongeveer net zoveel als hier. Achteraf kwam ik er achter dat Trollenwol in Driebergen ze ook heeft en ze staan ook op handwerk beurzen. In het garen zit spin olie en wordt zacht als je het hebt gewassen maar dat moet ik nog ervaren.Jouw gehaakte deken wordt ook mooi,groetjes Roos.









    ces Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die tas heb ik niet gezien bij Ikea, leuk en lekker fleurig!! je mooie deken piept er al een stukje uit! Sterkte met je verdriet want zoiets is idd heel zwaar. Lieve groet, petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte met alles Martine, fijn dat je in ieder geval weer aan het haken bent geslagen. Hopen dat het breien langzamerhand ook weer komt!

    BeantwoordenVerwijderen