maandag 15 oktober 2012

Egel

Hallo allemaal en een heel goede morgen!

Vanmorgen ga ik naar een vriendin om haar verjaardag te vieren,
gisteren breide ik een egeltje voor haar. 
Het is een speldenkussentje, maar kan ook heel goed op de herfstafel aanschuiven:)


Het patroon is te koop via Little Cotton Rabbits

En dan nog een klein lief hartje, om iemand een hart onder de riem te sturen, weggeven of lekker voor jezelf als je niet goed in je vel zit of gewoon een lief gebaar:)

Dit keer voor mijn lezers, gewoon een lief gebaar.


Geniet van deze dag!




6 opmerkingen:

  1. Dank je wel! En wat een lief egeltje!! ik heb het patroontje ook maar nog nooit gemaakt. Hij is echt heel leuk geworden zeg..dat wordt vast graag ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel heel lief van je en je egeltje is om op te (vr) eten. Wel een beetje stekelig denk ik :))
    Leuk dat je weer een bricht je schrijft op je blog.
    Lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig egeltje en het lief dat hartje ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief!
    Het egeltje is een snoesje.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een tof egeltje! Zoiets zou ik ook wel eens willen maken. Ik heb recent je blog ontdekt via yvonnecreatief omdat breien me heel fel interesseert. Maar door wat rond te kijken op je blog (ben nog niet helemaal rond) las ik dat je veel problemen had. Daarom ook dit. Ik werk in de gezondheidssector maar in België en ook daar wordt er de hele tijd bespaard ten koste van patiënten! Dus ik begrijp wat je aan de hand hebt! Groetjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HOLA AMIGA, TUS TRABAJOS SON HERMOSO, TE FELICITO, QUE DIOS BENDIGA TU CREATIVIDAD.. AHORA TE SIGO, VISITAME PARA QUE VEAS LO QUE YO HAGO TAMBIEN MUY HUMILDEMENTE..!
    SIEMPRE SERAS BIENVENIDA..
    ZHOBEYD@....

    BeantwoordenVerwijderen