zondag 29 juli 2012

Komkommertijd

zeggen we hier altijd als het zomer is. Teken om het wat rustiger aan te doen. In de pruimentijd(tijd van oogsten) worden we vanzelf weer druk met van alles en nog wat:)

Er gebeurd hier weliswaar meer in komkommertijd dan andere jaren, we gaan vanaf morgen bezig met de woonkamer schilderen en ik wil ook flink wat kasten gaan uitmesten,  maar aan handwerken daar kom ik zo nu en dan ook  toe. De deken groeit langzaam aan en ook heb ik sokken op de pennen staan. Een paar sokken is verhuisd naar Spaarcentje en het paar wat ik nu brei komen aan mijn eigen voeten;)

Voor iedereen nog een goede zomer en tot in de pruimentijd, dan hoop ik weer meer te bloggen:)

Ik kwam hier een klein stukje groen tekort voor deze rij. Nou ja, dan maar extra draadjes afhechten...

 l                                                                               
Dit kaartje kwam ik tegen in een heel leuk winkeltje in Orvelte, pas toen ik thuis was zag ik dat ze zat te plassen.




Deze sokken heb ik voor haar gebreid:)



En met deze ben ik nu bezig. Kaffe Fasset ombre stripe:)

En dan als laatste Knit pro tubes, daar kan ik zeer handig een breiwerkje in kwijt het deel met de naalden gaat hierin.

5 opmerkingen:

  1. Zo gaat dat hier ook hoor!! Met van alles bezig maar niet echt zo bijzonder om te laten zien. Na de vakantie loopt het vast weer storm. Nu genieten van vakantie.

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk Martine: komkommer en pruimen :-)
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Martine

    Ik ben je emailadres kwijt, maar ik wil zo graag weten hoe het met Frodo is? Ik had Sarah, de moeder van Frodo. Wil je mij eens mailen, alsjeblieft?

    Groetjes,

    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat die komkommertijd weer zo snel voorbij gaat, ik hoop dat je kamer mooi geworden is en dat je tussendoor genoeg tijd had om ook een paar pennetjes te breien.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat enig.
    Zou willen dat ik de handigheid en het geduld ervoor had!

    BeantwoordenVerwijderen