zondag 25 december 2011

Kerst 2011

Ik wens iedereen een hele fijne kerst
 en een goed liefdevol 2012 en vooral een jaar met weinig zorgen!


Deze lantaarn zat in het kerstpakket, zo leuk om te krijgen!
Het hartje wat eraan hangt kreeg ik van een vriendin.
Mooi om kerst zo te beginnen:)

Deze wol heb ik mezelf gegund voor de feestdagen.
 Het is uit de nieuwe serie van Kaffe Fasset Ombre Stripe Frost
De sok is ondertussen alweer een stuk verder gevorderd:)

Deze wol komt uit dezelfde serie, Fresco genaamd. Leuk om weer eens streepjes te breien:)

Wat mijn vorige logje betreft, wil ik iedereen die een reactie achter liet bedanken voor hun steun! 
Dat heeft me goed gedaan. 
Beslissingen zijn ondertussen genomen, en ze zijn moeilijk, maar geven ook opluchting. 
Veel wil ik er niet meer over kwijt, maar ik weet nu dat zowel vreugde als verdriet soms heel dicht bij elkaar liggen en deze wisselen dan ook deze dagen af. 
Toch zijn we niet verbitterd of negatief, dingen gebeuren soms omdat ze nodig zijn, niet omdat je ze graag op die manier zou willen.
Ik wens jullie veel goeds deze dagen!

12 opmerkingen:

  1. Ik vind dit zo mooi die wol, maar hoe doen jullie dat om 2 de zelfde kousen te breien, ik bedoel dat de streepjes gelijk zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Leenkat; de 2e sok begin je altijd op dezelfde plek in de wol als de eerste sok. Bij streepjes is het makkelijk je daar aan te houden, gewoon opzetten op het punt waar de kleuren wisselen in de wol en dan de volgende sok daar weer beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt mooie wol gekocht voor jezelf.
    Als ik de sokken voor mijn nichtje en neefje af heb, mag ik van mezelf weer wol voor mijzelf gaan kopen, en nu ik dit gezien heb, weet ik wat voor wol ik wil gaan kopen. Nu maar hopen dat de handwerkwinkel hier vlakbij deze prachtige wol ook heeft liggen.
    Bij deze wens ik je een goede 2e kerstdag, de beste wensen voor 2012.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gek om nu iets over de wol te zeggen, als er zoveel strijd, verdriet en angst achter dit blogje zit. Maar, ik denk dat zo'n prachtig bolletje je dan misschien wel helpt om bij het tikken van de pennen je gedachten weer op orde te krijgen, je aandacht even af te leiden. Heel veel sterkte toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige lantaarn!
    Een lichtpuntje aan het eind van het jaar!

    Ik wens jullie nogmaals alle sterkte en alle goeds voor het komende jaar!

    Goodgoan, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. p.s. wat een prachtige wolletjes!!!
    En zo jammer dat je al die sokken bovenaan de blog niet allemaal tegelijk aan kan doen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie wol Martine! En hoe heerlijk is het dan om idd in moeilijke tijden jezelf te verwennen met een mooi wolletje. Ook hier waren er dit jaar regelmatig veel zorgen... wat ik nu geleerd heb ik dat ik die zorgen beter aankan als ik extra lief ben voor mijzelf! Dat gaat bij mij nog niet vanzelf...heb snel de neiging om te denken...laat maar!! Maar ik heb nu gezien dat het zeker werkt, de zorgen blijven er maar het voelt anders. Fijn dat er een beetje opluchting is. Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo, ik kom bij toeval op je blog terecht, en wat ziet het er leuk uit! Ik ga beslist nog eens even verder rondkijken! Groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En kom er nu achter, dat ik jou en een andere Petra altijd verwisseld heb! Wat een ontdekking op oudejaarsdag! Ach, beter laat, dan nooit! Gelukkig, dat alles weer 'rech kom'!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Martine, een gezond en gelukkig 2012 gewenst met veel wollige momenten! Je sokkenwolletjes beloven dat ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ich wünsche dir alles Gute für 2012 und dass du dich nicht zu sehr sorgen musst.
    Die Socken sehen sehr schön aus. Ich mag die Kaffe Fasset Farben.
    LG
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen