donderdag 15 december 2011

Een kaarsje

brand de komende tijd op mijn blog.

De laatste tijd kom ik niet meer zo vaak online daar zijn ernstige privé redenen voor.
De komende weken zullen nog veel spanning op gaan leveren, maar dan komt er na een paar jaar vechten eindelijk een eind aan de nare toestand waar ons gezin momenteel in geplaatst is.

Ook brand ik het kaarsje voor andere mensen die ik ken en momenteel ook een moeilijke tijd doormaken.

Nog even aanvullen;
Deze in deze link staat ons verhaal.


7 opmerkingen:

  1. Ik wens je dan alle sterkte toe in deze moeilijke tijd. Bloggen is dan echt minder belangrijk.
    Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alles Gute und viel Kraft wünsche ich dir und deiner Familie!
    LG
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht om deze nare tijd, die je beschrijft, door te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens jullie ook heel veel sterkte en kracht en dat er mssr snel een einde aan deze moeilijke periode mag komen !!
    heel veel liefs, Patti

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jullie heel veel sterkte om deze nare moeilijke tijd door te komen.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel sterkte!
    Ik zal een kaarsje voor jullie branden.

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve mensen wat verschrikkelijk wat jullie door moeten maken.Ook wij hebben een dochter met wat ze noemen een verstandelijke handicap, maar ook zij kan lezen en schrijven. Als het aan de instantie's ligt gaat ze uit huis, ze wordt 23. Maar dat laatste willen wij niet dat ze naar een woongroep gaat ofzo. Onze toekomst zien we anders. Als je van gedachten wilt wisselen dan mag je me altijd mailen op luani206@hotmail.com. Lieve mensen heel veel sterkte gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen