woensdag 24 augustus 2011

Update

Na lange tijd even een berichtje. De zomer zijn we goed doorgekomen ondanks het tegenvallende weer. Iedereen is hier over, geslaagd, heeft haar master gehaald:) Dus trots ben ik wel op dochters en schoonzoon:)

De vakantie was heerlijk, even een weekje weg naar Holten. Mooie omgeving en veel leuke dingen zijn daar te doen. O.a. het bakkersmuseum in Hellendoorn, de Canadese begraafplaats in Holten zelf, stad Deventer waar we een stadswandeling hebben gemaakt. Het was eigenlijk te kort voor 1 week;) Volgend jaar gaan we weer 2 weken weg.
Bij de Canadese begraafplaats heeft men sinds ongeveer een maand een bezoekerscentrum erbij, waardoor alles rondom deze soldaten die daar begraven zijn nog meer gaat leven voor ons.

Op brei gebied heb ik vrijwel niks gedaan. Er zijn een paar grote zorgen hier momenteel en het lukt me nog niet zo om letterlijk de draad hier weer op te pakken. Het komt wel weer:)
Ik weet niet eens of ik deze sokken hier al eens heb laten zien. Het is sokkenwol van Regia Kaffe Fasset. Leuk om te breien en heerlijk aan mijn voeten, maar het leukste was dit keer dat ik hier een bon van 50 euro mee won bij Wolhalla:) Ik had de foto ingezonden en mijn foto is er door zo'n random generator als eerste uitgehaald. Dat is nog een leuk kopen, gratis wol:)

De onderste foto is sokkenwol van Trekking hand dye effect. Prachtige kleuren en ze komen vast binnenkort op de pennen.


Verder wens ik alle web-log bloggers veel succes met het omzetten van hun blog. Ik hoop dat alles bij jullie goed overgezet wordt en wij binnenkort weer van jullie creaties kunnen genieten!

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige sokken en wat een mooie wolletjes. Leuke kleurtjes. Ik ben benieuwd wat voor sokken je ervan gaat breien.

    Groetjes Ilonka

    http://breijegezelligmee.clubs.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtige sokken leuke kleurtjes.
    IK zie al weer uit naar jouw volgende paar sokken groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Willkommen zurück aus dem Urlaub. Schöne Socken sind das, ich mag die Farben von Kaffe Fasset.
    LG
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah.. weer zo'n mooi paar sokken Martine!
    Zo te zien lukt het weer een normale reactie te plaatsen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja, dan is het weer teren op de leuke herinneringen van de vakantie en uitkijken naar volgend jaar.
    Prachtige sokken zijn er weer van je naalden gerold en mooie wolletjes.
    Benieuwd wat voor moois je daarvan gaat breien.

    Groeten,
    Anna Martijne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwww, wat een supergave sokken !! Mag ik vragen welk kleurnummer van de random stripe dit is en waar je die gekocht hebt ??
    Patti xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie sokken zeg! Gefeliciteerd met je prijs, da's zeker leuk shoppen!

    Mijn blog is nog steeds niet online, ik blog nu op een tijdelijke blog.

    BeantwoordenVerwijderen