woensdag 4 mei 2011

De sokken van de give away

zijn klaar:) Ze zijn in werkelijkheid wat minder paars, wat meer roze/paars. Moeilijk op de foto te krijgen, maar mooi zijn ze wel geworden! 



Op de foto hieronder kun je de sok van de rechter streng zien van de give away en rechts de sok van de streng die links lag. Dit had ik beter andersom op de foto kunnen zetten, maar het geeft in ieder geval weer hoeveel verschil er toch nog in de strengen zit:)



De sok van de laatste streng die ik brei heb ik weer uitgehaald. had er een mini  patroontje ingebreid, maar dat valt helemaal weg en het geeft in dit geval een wat grillige sok. Balen, maar ja dat gebeurd soms;)





9 opmerkingen:

  1. ze zijn geweldig!! Fantastisch voor de winnaar!

    En ja, wat een verschil kan dat maken hè hoe het breisel eruit ziet!! Kun je je echt over verbazen!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, wat zijn ze mooi !!! Ik denk dat ik maar vast onder de brievenbus ga bivakkeren :-))

    Wel jammer dat de de andere sok uit moest halen , echt balenm ja !
    Patti xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tolle Socken sind das, ganz tolle Farben.
    LG
    Anja und ein schönes Wochenende

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martine ,
    de sokken zijn veilig aangekomen en ze passen parfekt !!! Ik zal er morgen ( vandaag helaas geen tijd ) een foto van maken en op mijn blog zetten , nogmaals hardstikke bedankt , ik vind ze upergaaf !!!!
    Patti xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zo'n give away, de sokken zien er prachtig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahaha, gelukkig kan ik heel goed tegen wol !! 100 % acryl eerlijk gezegd niet zo , dat vind ik vreselijk om mee te breien , soms plakt het helemaal aan de naalden, bah !!!
    De foto staat op mijn blog en ik beloof je bij deze om niet buiten te lopen op de sokken , dat was alleen voor de foto !!! :-)
    hele fijne avond nog en nog maals bedankt !!
    Patti xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige sokken, ben benieuwd naar de andere paren.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De sokken zijn mooi geworden en fijn om er iemand blij mee te maken.

    Wat een verschil als je de wol opbreid! MAar allebei erg mooi.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Even testen. Er kan kennelijk nergens op blog goed gereageerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen