woensdag 20 april 2011

Inie mini

Vandaag gaat een vriendin van ons afscheid nemen van ons tuttenclubje;) Ze gaat helaas verhuizen naar een ander deel van Nederland. Gelukkig komt ze af en toe nog even tutten. Haar afscheid willen we natuurlijk toch niet ongemerkt voorbij laten gaan. We hebben dan ook allemaal(5 dames) Een lapje vilt gepakt en iets erop gemaakt wat bij haar past en wat ook aan ons herinnert. Deze lapjes hebben we op een map gemaakt en die krijgt ze vanavond van ons aangeboden.
Dit lapje heb ik gemaakt. Een mini sokje, omdat ik altijd maar weer sokken zit te breien:) Ook heb ik er een waardebon bijgedaan; kan ze nog eens een paar sokken bij me op komen halen;-)


Hier nog een keer een foto van het lapje. Het was zo leuk om te doen! Het patroontje van het sokje staat hier!


En dit is het eindresultaat!


5 opmerkingen:

  1. Das ist eine schöne Idee, da wird sie sich sicher drüber freuen und dann gern an euch erinnern.
    LG
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jíj bent snel :-)
    Het was een leuk "project"
    Oók leuk om te zien dat iedere Tut iets eigens heeft gemaakt.
    Het sokje...Ik ga het eens proberen :-?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!! Zo vergeet ze de rest van de tutten vast niet!!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk bedacht en gemaakt door jullie ,, tutten,,.
    Heel toepasselijk om een sokje te maken, echt een specifieke herinnering van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om zo'n afscheids cadeau te maken!

    BeantwoordenVerwijderen