zondag 17 april 2011

De uitslag:)

Het was voor mij ook eerst zoeken welke streng ik had gebruikt;) Zo kwam ik ook op een give away. Zelfs man en kinderen hadden het niet allemaal goed, terwijl zij dus de strengen en sokken in het echt konden bewonderen:) Maar het is duidelijk, het was de meest rechter streng. Toch lijkt de meest linker streng er zo sprekend op! Bijzonder vind ik dit altijd weer, bij een hand geverfde streng is het altijd weer een verrassing hoe de sokken worden. De foto geeft duidelijk het resultaat van de give away:)

Maar liefst 20 van de 31 mensen die meededen hadden het goed geraden!

Winnen kon er maar 1, en dat is Creative Chaos geworden. Na beter het berichtje te lezen, las ik nu ook haar naam:) Patti, van harte gefeliciteerd! 

Ik wens iedereen nog een hele fijne zondag!

4 opmerkingen:

  1. Yippieeeeee, de allereerste give away die ik ooit gewonnen heb !!!
    Ik ga je meteen mailen !!!
    Patti xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marlies Hoogland17 april 2011 om 12:11

    het was een bijzonder leuke give away en Patti...............gefeliciteerd. Martine kan fantastisch sokken breien van dit fantastische wolletje!!!
    groet Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Patti, van harte gefeliciteerd!!
    Martine, veel breiplezier gewenst!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen