maandag 11 april 2011

Breidip en give away

De puf was er een beetje uit. 
Ik had weinig zin om te breien of andere hobby's weer te beginnen.
Soms heb je dat even een poosje is mijn ervaring. 
Niet erg, het komt wel weer:) gewoon even laten gaan die dip;)

Op de foto wol die  ik ooit bij Handgefaerbt in Duitsland gekocht.
Lekker fleurig zo in de lente en omdat ik zin heb eens een paar te breien en weg te geven
een give away:)

Van 1 van deze 3 strengen heb ik de sokken gebreid op de onderstaande foto.
Aan jullie om te raden welke streng wol ik deze sokken van heb gebreid.
t/m zaterdag 16 april kan je raden
Zondag 17 april maak ik de winnaar bekend:)
Natuurlijk brei ik dan een paar leuke sokken voor je van 1 van de andere strengen die op de foto staat.



32 opmerkingen:

  1. Wat een leuke Give Away en ik doe graag mee ,,volgens mijn is het wolletje drie de bovenste
    Groetjes Carla xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow wie wil er nou niet zo knuffelbaar wolletje.
    ik denk dat het de meest linkse is. maar wel enorm moeilijk te zien.
    nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk om een gokje te wagen.
    Het is nummertje drie.
    Wat er zit volgens mij geen paars in.

    Groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat een leuke giveaway.
    Ik denk dat je de sokken gebreid hebt van de rechtste streng.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig garen. Om daar een paar sokken van de te hebben is natuurlijk superleuk.
    mijn gok is de linkse streng.
    Maar als het gebreidt is dan kijken de kleuren zo anders.
    ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke give away! Ik ga voor de meest rechtse streng (alhoewel, links gaat ook in de buurt komen..................nee toch rechts!)

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeer herkenbaar zo'n dip! Gewoon even lekker wat anders doen en dan komt het wel weer. Supersokken!!
    En ik ga voor rechts !

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supergave wolletjes , ik gok ook op rechts ... enne .. dat dipje gaat vast wel weer snel over !
    Patti xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volgens mij zijn de sokken gebreid met het linker streng garen. Het is een leuk paar sokken geworden. Via Teuni Luijk ben ik hier terecht gekomen. Vaak wordt een dipje gevolgd door een opleving van het virus. Het komt vast weer helemaal goed. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi,
    ik ga voor de meest rechtse of de derde streng,die moet het wel geweest zijn!
    Leuk om zelf eens sokken te winnen ,ik maak ze meest van tijd voor iemand anders!SPANNEND...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nelleke t.donk@filternet.nl12 april 2011 om 21:47

    Leuk!
    De sokken zijn gebreid van de meest rechtse streng.
    Groetje,

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Woh, wat een mooie gekleurde strengen wol!
    Tja, welke kleur heb je gebruikt:
    de linker of de rechter, ze kunnen weleens in het zelfde verfbad hebben gelegen! Ik ga voor de rechter.
    Ben benieuwd naar de oplossing;)
    Gr Fenna.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Best lastig om de goede te kiezen maar ik denk toch echt dat het de rechter streng is.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, zo'n dipje komt bij de meesten wel eens voor denk ik.

    Wat een leuke give-away!

    Nu dacht ik in eerste instantie: oh, dat heb je van de rechtse streng gemaakt. Maar de linker zou ook kunnen... Vaak vallen sokken qua kleur heel anders uit dan dat je van de streng zou verwachten.

    En nu zie ik dus bij de reacties tot nu steeds die 2 strengen genoemd staan, en daarom kies ik voor de middelste! Zou het een hele eer vinden als iemand voor mij sokken wil breien! (en ik heb maar maatje 35, dus ze zijn lekker snel klaar!)

    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik ga voor de middelste.....

    ze zijn alledrie wel heeeeel mooie

    groet Cathérine

    p.s. met dat dipje komt het ook goed !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig idee, ik doe heel graag mee, ik denk dat het de rechtse streng is en ik heb maat 39/40 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Niet gedacht dat het zo moeilijk zou zijn. Allerdrie zouden het kunnen zijn maar ik gok de linkse streng.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik denk dat je de streng rechtsboven hebt gebruikt voor de sokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoop dat je breitip weer snel voorbij is Martine!
    Leuk dat je een Give Away doet,ik vind het heel moeilijk. Maar ik gok op de meest linkse.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit vind ik een leuke Give Away. Ik ga voor de meest rechter streng garen, ik denkdat je die hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige wol om sokken mee te breien en wat een leuke Give Away. Ik doe heel graag mee, zou leuk zijn om sokken te dragen die ik niet zelf gebreid heb, erg luxe. Ik denk dat het de middelste streng is.
    Ga na de dip weer lekker door met breien, ik geniet altijd van je stukjes.

    Groeten Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Volgens mij is het de meest rechter streng.
    Wat een prachtige strengen trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke Give Away, ik denk de rechtse, maar het zijn allemaal leuke wolletjes. Ik krijg zo weer zin om een paar sokken te breien
    Gr. Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel erg leuk deze give away en ook ik denk wolletje drie de bovenste.Vindt ze trouwens alle 3 mooi van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie wolletjes!
    Ik denk dat het de rechtse streng is. nr. 3 op de foto.
    groetjes Betty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ga voor de meest linkse streng
    Groetjes Rose

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Marlies Hoogland15 april 2011 om 10:15

    nou ik vind het net zoals vele voor mij, een geweldig leuke give away, en het lijkt me bijzonder leuk als jij voor mij eens sokken breit. Ik ga voor de meest rechte streng!!!
    dank je wel dat je dit organiseert.
    groet Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ga voor de middelste streng.
    Groetjes, Lennie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik ga voor de meest rechtse van de drie.
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Martine wat een ontzettend leuk idee! Ik ga voor de meest linker streng.
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Denk ook dat het de meest rechtse zijn, omdat ik geen donkere kleuren zie, maar ik heb er helemaal geen verstand van hoe zulke mooie wol er aan de sok uit komt te zien. Doe graag mee met de Give Away(dat rijmt) Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen