dinsdag 22 februari 2011

Over de datum;)

Ik zie dat het alweer een poosje geleden is dat ik m'n blog heb bijgewerkt. Ik ben wel aan het breien, maar het gaat wat langzamer momenteel. De nieuwe sokken zijn dus wat over de datum als het mijn uitdaging aangaat;) Natuurlijk kan ik dat makkelijk weer inhalen, gewoon babyslofjes breien ofzo;) Of iets anders kleins. Ach, ik zie wel wat er uit mijn handen komt:)

In ieder geval kan ik weer eens een paar bijna af sokken laten zien:)

Vanavond het laatste stuk breien en dan zijn deze weer af.



Ondertussen ben ik natuurlijk aan het bedenken wat ik hierna wil maken. Diversen projecten heb ik altijd wel in m'n hoofd. In ieder geval wil echt nog een keer een Jacobus breien. Deze zijn zo leuk om te doen en het effect is ook erg mooi.
Hier alvast de wol die ik er voor uit heb gezocht;





Afgelopen zaterdag ben ik naar de Crea beurs in Hardenberg geweest, niet helemaal wat ik zoek, maar het was gezellig en leuk om daar even rond te lopen. Er was ook wel wat aan verleidingen;-)

Deze bollen sokkenwol kon ik niet laten liggen:) Echt prachtige kleuren, op de foto niet zo mooi als in het echt.

Gelukkig waren er niet teveel verleidingen;-) , want komend weekend is de Handwerkbeurs in Zwolle en daar is het Wolhalla aan o.a. sokkenwol te vinden, dus dat ga ik natuurlijk wel bekijken. Ik kijk er echt naar uit!
Verder zijn er natuurlijk nog veel meer stands met wol, maar ook hele andere technieken als borduren, quilten etc. komen daar ruimschoots aan bod! Ook staan de Spinners daar met hele mooie spinnewielen.

Wat nog even zeggen wil; ik geniet altijd enorm van alle reacties die ik krijg op mijn blog! Helaas kom ik momenteel weinig aan toe om bij verschillende medebloggers te reageren, maar stiekem kijk ik wel hoor! ik geniet zeker van alle creaties die anderen weer maken. Zo leuk om te zien!

13 opmerkingen:

  1. oooh wat mooi heb je dat weer gedaan, enne heel veel plezier gewenst in zwolle, laat je het ons weten wat je allemaal gezien hebt? , geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooie sokken allemaal.
    Veel plezier in Zwolle ik ben er vorig jaar geweest.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi neutraal kleurtje, zien er leuk uit! Óók hele leuke bolletjes zie ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sehr schön deine neuen Errungenschaften und auch die fast fertigen Socken sind schön. Dass es auf den Kreativmessen zu Verführungen kommt, kann ich gut verstehen.
    LG
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerdjes en wat een mooie Bolletjes.
    Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken.

    Groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi semi solid kleurtje, die sokken van jou! En leuke bolletjes ook; die rechtse heb ik ook. Zaterdag ben ik ook op de handwerkbeurs en ja ik ga zeker ook kijken/kopen bij Wolhalla en al die andere wolstands!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik droom ook al van het wolhala in zwolle.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, nog een Jacobus om naar uit te kijken.
    De handwerkbeurs laat ik voorbij gaan, ik ben naar de Haarlemmermeer geweest. Deze keer zullen wij elkaar niet treffen Martine.
    Veel plezier en laat je verleiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je zelf niet té vast leggen hoor het moet leuk zijn/blijven.

    Wat een prachtige wol zeg.

    En had ik al gezegt dat ik je kop foto zo leuk vind !!

    MM

    psst, probleem van reageren herken ik !;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je sokken zijn nu al af? Ik zie ze vandaag wel ;-) Jacobus gaat vast leuk worden met de wol die je hebt uitgezocht. De H'beurs wordt vast weer gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige sokken zijn dat. En wat een mooie wol heb je uitgezocht voor Jacobus, die staat ook nog op mijn wensenlijstje, wie weet.
    Mooie wol gescoord ook!
    Veel plezier in Zwolle, ik laat het voorbij gaan, de portemonnee laat het absoluut niet toe, wie weet volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie bolletjes heb je meegenomen van de creabeurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Martine, dankjewel voor je bezoekje aan mijn weblog. Ik kwam even bij jou kijken en zie dat je ook een liefhebber van sokken breien bent. Ik zag ook je mooie Karel en andere handwerken. We zijn rijk met onze hobbies.

    BeantwoordenVerwijderen