zondag 6 februari 2011

De dagen gaan snel

zeker als je met ingewikkelde dingen bezig bent. Dus even een wat later blogje.
De sokken die ik vorige week heb gebreid kan ik wel laten zien. De sokken van afgelopen week zijn nog niet af, maar ik hoop deze week meer te kunnen breien.

Kaffe Fasset Random Color

Nogmaals:)
De kleuren zijn in werkelijkheid nog veel mooier!


De volgende sokken zijn voor een marsmannetje;) nou ja man. Maar ja als je je man ook Marsman noemt wordt het vanzelf zoiets;)
Ook hier kan ik de kleuren moeilijk weergeven op de foto. Ze worden erg mooi, de eerste is ondertussen bijna af:)

Ik ga maar gauw weer breien;)

15 opmerkingen:

  1. Dat zijn hele mooie sokken,en wat mooi gebreid.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hach, die Farben von Kaffe Fasset finde ich einfach immer wieder schön. Die sind so schön satt.
    Schön sind die Socken geworden.
    LG
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, de kleuren van de sokken zijn echt prachtig!

    Groetjes
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moooi!! Helemaal mjn kleuren...dat is echt mooie wol. Je bent weer lekker aan de brei Martine..leuk!! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke sokken, en leuke sokken in wording!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er goed uit hoor! mooi groen en blauw, denk dat dat wel in de smaak valt bij Marsman! Leukleukleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie de sokken en denk direct; wat een prachtige kleuren.Kaffe Fasset, schitterend.Echt mijn man van de kleuren.Dus....ik vind je sokken prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie sokken! Heb je misschien een patroon voor me? Ik wil heel graag ook sokken gaan breien, maar kan nog nergens een mooi patroon vinden.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @berdian
    Ik heb wel een patroon, maar dat staat in mijn hoofd opgeschreven:) Bij Wolhalla staat een basispatroon wat hier erg op lijkt. Ik moet toch eens mijn patroon opschrijven, veel mensen vragen hierom. Ik ga er mee bezig, dus gewoon de site in de gaten houden:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk logje. En wat een prachtige sokkenpracht joh! Complimenten hoor enne.... hartelijke groetjes :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige sokken zijn dat geworden en wat een mooie sokken staan er inmiddels weer op de pennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lekker als je zo bezig kan zijn tussen het 'leven' door !!

    Mooie kopfoto !!

    (((zwaaii)))... MM

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die kleuren zijn op de foto al prachtig!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen