maandag 10 januari 2011

Mijn eerste uitdaging

is gelukt. Tuurlijk , was makkelijk uiteindelijk moest ik maar 1,5 sok te breien. De werkelijkheid was anders:) De wol was zeer lastig om mee te breien. Het zijn mooie sokken geworden en mijn vriendin was er weer superblij mee, dus mijn missie is geslaagd. Op naar uitdaging 2;)

Dit zijn de sokken die ik deze week heb gebreid.


Uitdaging 2 is EINDELIJK de sokken voor Dieneke afbreien. Ze heeft er lang op moeten wachten, maar woensdag is de 2e sok af:)
Dit is sok 1

Sok 2 staat op de pennen:)

Om het wel helemaal een uitdaging te maken ga ik natuurlijk nog een sokkenpaar afbreien deze week, anders is het niet echt een uitdaging natuurlijk.

7 opmerkingen:

  1. Beide Paare sind sehr schön geworden, die Farben gefallen mir bei beiden sehr gut.
    LG und eine schöne Woche dir,
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn hele mooie sokken.
    Mooie gebreid groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms zit het een beetje tegen, maar het resultaat is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voelt lekker denk ik, dingetjes afronden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ga je lekker meis, ziet er allemaal goed uit en het klinkt als een leuke uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. even een vraagje, hoe zit het dan met het leer van de schapenvacht ? word dat niet stug en hard van het wassen ? graag je antwoord op mijn blogje ? heb je hier ervaring mee ? liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ze aan Martine :-)
    Mooie sokken(wol) in kleur, kwaliteit én mooi gebreid!

    BeantwoordenVerwijderen