dinsdag 18 januari 2011

Even tijd

vrijmaken om de volgende update te geven:)

Project nr. 2 was zondagavond al af, maar gezien het weer kon ik gisteren geen foto's maken en vandaag lukte het wel, maar niet optimaal. Ondertussen ben ik begonnen aan het volgende project. Een paar sokken voor mijn dochter. Nu ik dit zo schrijf is het buiten miezerig, maar in huis lekker warm. Er staat een tomatensoepje te pruttelen voor vanavond. Radio aan en straks nog lekker even breien. Wat wil een mens nog meer!

Dit zijn de sokken die ik afgelopen week gebreid heb, Opal wol is het. Collectie weet ik  niet meer, maar ik had deze bol al een hele poos in huis.



Dit is het nieuwe project; sokken voor mijn oudste dochter;
Opal wol uit de collectie Hundertwasser.
Zelf houd ik niet zo van dit soort strepen, maar om te breien zijn ze erg leuk!

7 opmerkingen:

  1. Ik vind het hele mooie strepen Martine.
    Lekker soep eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee, een mens hoeft idd niet veel meer!! dat heb ik ook hoor Martine. Zoals je het beschrijft zou ik wel aan willen schuiven met mijn sok...ik ruik het soepje al ;) Mooie sokken! Ik vind Opal heerlijk breien! Nu ben ik er iets kleins van aan het haken. Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die werden aber schön un das andere Paar Socken ist schön geworden. Es ist wirklich schwierig im Moment mit Bildern, ist bei mir auch so. Wenn ich nach Hause komme von der Arbeit ist es meist schon am Dämmern und mit Blitz will ich irgendwie nicht fotografieren.
    LG und noch einen schönen Abend,
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze heel mooi!
    En veel meer hoef je ook niet toch?
    Misschien nog een heerlijk kopje thee erbij en dan nu ong. je tomatensoep. Yammie hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die kleine naaldjes, daar zou ik ook eens mee moeten leren breien. das een aparte techniek hè. Is dat moeilijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige sokken, ook de voor je dochter, erg mooi garen! Ja bij dit vieze weer is het beste plekje binnen bij de kachel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die blauen Socken sind aus der Opal
    Lollipop. Die Kollektion gibt es leider nicht mehr. Es waren alles schöne Färbungen, aber die blau-türkise ist mit Abstand die schönste :-)

    Liebe Grüße
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen