maandag 3 januari 2011

De uitdagingen

vliegen me in blogland om de oren;)

Bij Angeli b.v. een hele leuke uitdaging om een sokkendeken te breien. En dat gaat haar zeker lukken!

Bij Marian een andere leuke uidaging, maar liefst iedere dag wil ze een muis gaan maken,  ben benieuwd hoeveel muizen uiteindelijk dit huis gaan bevolken;)

En toen de anderen zo bezig waren dacht ik vanmiddag'; misschien leuk om ook een uitdaging aan te gaan, een andere uitdaging dan deze 2 dames. Ik ga iedere week een project afronden het komende jaar. Er liggen nog genoeg eenlingsokken en een halve muis, een nieuw te breien konijn, een Mara. Nou ja, noem maar op! En de uitdaging is natuurlijk om eindelijk eens deze projecten te gaan afronden. Ook nieuwe projecten ga ik aan, want een paar sokken breien in een week is toch een eitje, toch? Dus 52 weken en 52 keer een uitdaging aangaan. Ik ben benieuwd of het gaat lukken, het brengt me vast op meer inspiratie en creativiteit, maar vooral; eens kijken of ik de stash ook eens kan veranderen in waardige sokken, lieve muizen, konijnen enz. ;)

Dit is in ieder geval het project van deze week; een paar sokken in prachtige kleuren. Ze moeten ook wel af, want de vriendin waar deze voor zijn is toch echt deze week jarig, dus breien maar;)

9 opmerkingen:

  1. Dan is er zeker haast bij geboden!
    Veel plezier met je uitdaging, heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das werden schöne Socken. Die Idee mit jede Woche eine Herausforderung finde ich gut und Hut ab, wenn du das schaffst. ;-)
    LG und eine schöne 1. Woche im neuen Jahr,
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah dat is leuk en ik denk ook heel goed te doen! En elke week een verslagje. ik kijk er naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een goeie uitdaging.Overigens leuke kleur krijgen deze sokken.Mijn uitdaging is om buiten mijn 123-katje=vest voor kleinkind van een vriendin eindelijk eens een groot project voor mij zelf te maken.Wens je veel breiplezier en sucses met je uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n leeg nieuw jaar voor ons en dan lekker invullen !!

    Je hebt mooie plannen, succes !!!;-))

    MM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enorm leuk voornemen, of moet ik zeggen een luk-aktie? Ga je zeker volgen, enne die sokken zijn mooi.....

    Liefs, Angeli

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige wol Martine. Succes met de uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ook ik heb me een uitdaging gesteld. Maar de sokken vind ik erg leuk, alleen brei ik zo lang over een paar.......

    Mag ik je linken bij mijn uitdagingen lijst?
    Kijk eerst eens of je het leuk vindt he??

    BeantwoordenVerwijderen