donderdag 16 september 2010

Verrassing

Een grote verrassing was het zeker!
 Zoals je kon lezen in mijn vorige log deed ik mee aan een sokken ruil SWAP.
De breister heeft helemaal rekening gehouden met de kleuren die ik mooi vind! En die, zoals je kunt zien goed bij mijn kleren passen:) Toevallig had ik dit shirt aan toen de sokken kwamen:)






  Op deze foto bijna het hele verrassingspakket; De sokken, stekenmarkeerders, een leuke kaart en labels om op mijn breiwerk te naaien.






En deze leuke sock bag kreeg ik er ook nog bij;
Een handgemaakt tasje waar mooi een sokkenproject in past.
Ik ben er superblij mee!

10 opmerkingen:

  1. Leuk Martine, jij bent flink verwend. De kleuren passen zeker goed, nog leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Socken passen wirklich perfekt zu deinem Shirt. Da hast du ein schönes Päckchen geschickt bekommen und der Beutel ist ja auch klasse.
    LG
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bofkont ,,wat een mooie sokken heb je gekregen met een lief tasje ,,
    grtjs carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een heerlijk verwenpakket, daar zou je dag toch goed van worden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke verwennerij. Je hoeft geen koude voeten meer te hebben.
    Geniet er maar lekker van!

    Groeten,
    Anna Martijne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke ruil. En mooie kleur de sokken. Ben weg van het tasje. Zoek al tijden het patroontje.

    eenvoudig en toch effectief.

    (((zwaaii))... MM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve verwennerij, geniet maar fijn van je moois,
    Groetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw wat een mooie gekleurde sokken kom ik tegen. Geweldig leuk !!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen