donderdag 2 september 2010

Jacobus en meer....

Nu dan eindelijk mijn Jacobus:)
Japie het Apie wordt ie ook wel genoemd.


Deze Jacobus heb ik gebreid voor een mevrouw helemaal in Turkije.Het was een verrassingssokken SWAP en zij houdt erg van gebreide beesten, dus vond ik het erg leuk een Aap voor haar te breien.
Ondertussen heeft ze hem ontvangen en is er helemaal blij mee.
Het patroon van Jacobus kun je vinden op de website van Annita


De sokken hieronder heb ik ook voor deze mevrouw in Turkije  gebreid. Het patroon is het Artichoke patroon
Ik heb het ajourpatroon alleen over de bovenkant van de voet en het been voor laten lopen. In het geval deze wol, die wat in elkaar trok, gaf dit het beste resultaat.

En nog even een huishoudelijke mededeling;)
De laatste weken en ook de komende weken zal ik wat minder reageren bij andere blogs. Niet omdat ik ze niet leuk vind natuurlijk, ik geniet van alle blogs die ik zo volg steeds weer. Mijn gezondheid is echter momenteel niet super, dus je begrijpt; even een pas op de plaats.

Ik geniet overigens steeds weer van alle reacties die iedereen hier toch weer trouw plaatst!

12 opmerkingen:

  1. Dat zijn een mooie Jacobus en sokken geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie mooi van kleur geweldig!!
    en je sokken zijn ook prachtig
    grtjs carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd Martine. Het blijft een leuk aapje, in welke kleur dan ook.
    De sokken zien er uit om zo aan te trekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is Jacobus een schattige, mooie aap!
    Je sokken zijn ook heel mooi!
    Ik heb ze een keer in het zwart gebreid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn leuke apie's,daar hoef je alleen maar een leuk baasje bij te zoeken en mee te knuffelen!
    De sokken zijn ook mooi , ik hoop dat ook nog eens te leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem zooo leuk !!!
    En nog heb ik hem niet gemaakt.

    Leuk dat hij et de mooie sokken op reis gaat.

    fijn weekend(((zwaaiii)))... MM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Drup, is het erg als de kwijl uit mijn mond loopt? Wat een pracht ik weet niet of ik Jacobus of de sokken het mooist vindt?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ein ganz niedlicher Jacobus ist das und auch die Socken sind toll geworden. Kann verstehen, dass sich die Dame in der Türkei gefreut hat.
    LG und alles Gute für dich, gute Besserung
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig aapje is Jacobus en de sokken zijn ook prachtig !

    heel fijn weekend,
    trudette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooh wat leuk! Ik zou het heel leuk vinden als je op zaterdag een keer mee wilt doen aan de Link Party op mijn blog. Je maakt zulke mooie dingen!
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige Jacobus! Leuke kleurtjes ook, staat 'm goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik leer voor bejaarde-kinder verzorgster & ga dit jaar een beer breien (kijk er helemaal naar uit) als ik de beer kan breien ga ik zeker eens die aap proberen breien! ben er helemaal weg van!!

    BeantwoordenVerwijderen