vrijdag 20 augustus 2010

Ik maak blij

Zo heet de website van Elly Blijenbergh.
Zij heeft een erg leuk project opgezet om mensen blij te maken en dat doet ze graag!
Onder het motto; bepaal jij de waarde van een blij product!
Hieronder zie je Sander van Ik maak blij! Een hele leuk vrolijke pop die hier niet gek zal staan bij de andere gebreide beesten die ik heb.

Deze bollen zijn voor een nieuw project waar ik binnenkort aan hoop te beginnen. Een gehaakte deken, gemaakt van simpel acryl, ben heel benieuwd hoe ik het zal vinden om echt een groot project te haken.
Tot nu toe vind ik vooral sokken breien juist zo leuk omdat het geen lange projecten zijn, een beetje doorbreien en je hebt er ook zo weer een paar klaar:)
Deze sokken zijn niet voor mezelf, gebreid in maatje 39. Ik vind ze mooi geworden en nou maar hopen dat de ontvangster ze met plezier zal dragen!
Wol is van Scheepjeswol, invicta colour.


Het boek wat ik zocht heb ik ondertussen gevonden, ben er erg blij mee!

12 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige sokken, lekker vrolijk!
    Wat heb je mooie kleuren uitgezocht voor je granny stripes deken, gaat vast een kleurrijk geheel worden!
    En de gebreide knuffel ziet er heel gezellig uit.

    Creatieve groeten van Anna Martijne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O. het haken van een deken is heel verslavend en gezellig om te doen met al die kleuren. Ik heb ook een haakvirus te pakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Figur ist ja niedlich. Dein neues Projekt was du vor hast gefällt mir, das wird sicher eine sehr schöne Decke. Die Socken gefallen mir auch, der Empfänger wird sich sicher sehr freuen.
    LG und schönes Wochenende
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nog even een sokkenpraatje.
    Je hebt me in juni geadviseerd bepaalde sokkenwol te gebruiken.Ik heb nu Opal en Regia gebreid ,gedragen in motorlaarsen en gewassen.De sokken blijven geweldig goed . geen vilting te zien.Nog bedankt voor het advies.
    Ik vertrouw er op dat de Trekking het ook goed zal doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een blitse sokken Martine.
    Succes met de granny en het vrolijke beest.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuk en vrolijk blogje, ik wordt er helemaal blij van! Leuke blije knuffel, pracht plan van die gehaakte deken en schitterende sokken, ik heb denk ik dezelfde wol in Roden gekocht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihi die is wel heul grappig !!

    Leuke kleurtjes die wol.

    En geweldige sokken, als je daar niet BLIJ van wordt !!?;-)

    (((zwaaii)))...MM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leukerd!! mooi iniatief! Ik ben hier bij zeeman geweest maar ze hadden niet zoveel kleurtjes. Zal vast erg leuk worden!! Ik ben weg van je sokken...super!!!! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke kleurtjes! Mooie sokken, ik heb het garen ook, ben er nu mee aan het breien. Ben benieuwd hoe het in de was blijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alles in het echt gezien Martine, hier word ik helemaal Blij van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat hebben deze sokken leuke kleurtjes!
    Ik vind het zo leuk om te zien dat ik lang niet de enige ben met een haakvirus (het werkt zo verslavend).

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. o die softwol voor de deken is zeker van de zeeman? weet je dat die heel erg gaat pluizen in het gebruik?

    BeantwoordenVerwijderen