zaterdag 17 juli 2010

Mag ik jullie voorstellen...


Daar is ie dan:)
Vanmiddag toen de machine binnenkwam hadden we binnen een half uur
het eerste beslag gemaakt;)
Chocolade bananen muffins zijn het geworden.
Het is nu te donker voor een foto, maar misschien lukt het morgen om er een foto bij te plaatsen.
Als ze niet voor die tijd op zijn tenminste;)

Verder ben ik bezig met verrassingssokken. Die gaan binnenkort naar degene voor wie ze bestemd zijn, maar dat houdt ook in dat er wel sokken worden gebreid, maar ik even niks kan laten zien:)

9 opmerkingen:

  1. Joepie, welkom Kitchenaid.
    Dat je maar net zoveel plezier ermee mag beleven als dat ik doe met de mijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ui, ein Küchenhelfer.
    Sehr schick, na da bin ich gespannt, was du damit alles zauberst.
    LG und schönen Sonntag
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owwwww, prachtig ook in rood. yep, daar ga je heel hulp van krijgen. Mooie koop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het word tijd dat we een clubdag gaan organiseren...jij mag voor het gebak zorgen, dat moet met dit apparaat niet zo heel erg moeilijk zijn lijkt me zo !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een knap stukje keukenmasjien! En ook nog een mooie kleur, ben benieuwd naar je baksels....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een mooi machientje. Wat zul je daar blij mee zijn. Leuk om verrassingssokken te breien, je hebt vast al heel veel voorpret! Dank je voor je opbeurende woorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hmmm, heb zo'n vermoeden dat de chocolade bananen muffins dus idd op waren! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk!! staat al heel lang op mijn verlanglijstje :-))
    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, ik ben jaloers! Zo'n keukenmachine wil ik al jaren hebben.

    BeantwoordenVerwijderen