zaterdag 15 mei 2010

Zomaar

weer een maand voorbij.
Ik heb veel beslissingen moeten nemen, veel te verwerken gehad.

Dus even wat rust op mijn blog.


Gebreid heb ik wel:) en veel ook.

Breien is mijn afleiding, het helpt me altijd weer door dingen heen.

Spinnen is er ook bij gekomen, vanmiddag even weer achter een Majacraft Suzie gezeten, en dat is iedere keer weer genieten!


En ik heb er 1 besteld;) eindelijk doorgepakt. Ik kijk ernaar uit om haar op te halen:)

mijn eigen Suzie:)

De foto is van de dealer;


Morgen weer wat foto's van de laatste 4 paar sokken en twee enkelen.

7 opmerkingen:

  1. Lekker spinnen dan maar, kun je er daarna lekker mee breien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das een bliksems mooi machientje wat je daar gekocht hebt zo te zien.. mooi hout, glad afgewerkt ook. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pfff Martine, dat was dus (weer) een heftige tijd voor jou/jullie!
    Wat fijn dat breien je afleiding is en dat Suzie hebt kunnen bestellen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh wat een prachtig spinnewiel. Sterkte met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk he dat sokken breien, werkt erg ontspannend bijna mediterend !!!! Ze zeggen dat je dat effect ook van het spinnen krijgt, maar als ik dan zo naar de foto van jou nieuwe spinnenwiel bekijk raak ik al spontaan in hogere sferen...grinnik.
    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is inderdaad een heel mooi spinnenwiel, daar mag je trots op zijn, wie zei ook weer, breien is als chocolade voor je ziel? Ik wordt er ook altijd rustig van...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi spinnewiel!! Hoop dat je vele meters mag maken!

    Sterkte met alle beslommeringen. Ik herken dat wel dat handwerken dan kan helpen om de boel te ordenen.

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen