zondag 16 mei 2010

Zei ik

gisteren nog dat ik 4 paar sokken heb gebreid, blijken het 3 paar en 2 enkelen te zijn, maar ach dat is eigenlijk ook 4 paar:)
Doe we niet moeilijk over;)
Dit paar heb ik gebreid voor de vriend van oudste dochter. Het was voor hem een totale verrassing, het was dan ook voor z'n verjaardag. En hij was er heel blij mee. Het mag ook wel in felle kleuren zei hij, als ze dan maar voor binnenshuis zijn:) Nou ,daar ga ik hem aan houden, wat dachten jullie van een paar mooie rose sokken;)
En nog een paar sokken voor mijn oudste dochter:) die is altijd weer blij met een nieuw paar, het maakt ook niet uit welke kleur, dus dat is gewoon een bolletje pakken en breienmaar:)

En de 2 enkelen;
De rechter voor mezelf en de linkersok voor Dieneke:)




En voor het eerst een paar sokken met katoen gebreid, ben heel benieuwd hoe dat draagt!


7 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke sokkenparade! Die twee eenlingen krijgen vanzelf wel een keertje hun brusje toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat ziet er indrukwekkend genoeg uit hoor! Mooie Kaffe Fassetjes.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sokken met katoen erin vind ik heerlijk dragen. Vooral in de zomer, maar ik heb ze ook in de andere jaargetijden wel eens aan.
    Leuk al sokken en kleuren.

    Groejes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie sokken allemaal!
    Katoen zit heerlijk aan de voeten trouwens (welk garen is het?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig stel!!
    kunnen jij en Dieneke niet allebei een verschillende sok houden? :-))

    ik kwam nog een link tegen en moest aan jou denken:
    http://sockpixie.blogspot.com/2007/12/sunshine-socks-free.html

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Aal; de brusjes komen er zeker, eentje is zelfs al af;)

    @Petra, katoen zit idd erg lekker, heb ze vandaag in de wandelschoenen aangehad, geen probleem. En ze zitten heerlijk zacht.

    @ Martine; het garen is van Lana Grossa. Ik heb het bij ons op de markt gekocht, maar geen idee meer welke het precies is. Nu zag ik alleen nog maar met stretch en katoen.

    @ Gera; dank je voor de link! Dieneke krijgt nog wel een sok erbij hoor, dat vind ik veels te zielig, zo maar met 1 sok;)

    BeantwoordenVerwijderen