zondag 23 mei 2010

Peppy

heet het shawltje dat ik aan het haken ben. Ik dacht ; laat ik eens wat anders gaan maken. Is hier ook eens wat anders te zien dan alleen maar sokken;)
Ik moet zeggen, het is erg leuk om te doen! Het patroon kan je hier vinden, zowel in het Engels als Nederlands te volgen. Het leuke is, dat een hele club van dames dit nu aan het haken is, het is een echte Peppy manie aan het worden;)
Deze heerlijke rabarbertaart heb ik gisteren gebakken en hij smaakt heerlijk!
Het recept komt van het blog" Eenvoudig leven"van Teunie ,
zij heeft regelmatig heerlijke recepten op haar blog staan. Dus de moeite waard om eens te kijken.
Ik wens jullie nog een goede tweede Pinksterdag!

9 opmerkingen:

  1. Dat is een heel leuk sjaaltje. Op diverse logs ben ik het al tegengekomen. Het zou mij ook nog wel lukken, dus wie weet.
    Frisse kleur gebruik je Martine.
    Mjammjam, een rabarbertaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Errug leuk sjaaltje wordt het, maar niet voor de koude winter naar wij denken? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is dus Peppy! Leuk, zelfs in blauw! ;)
    Oja, doe mij ook maar zo'n taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een grappig sjaaltje.

    MMm dt lijkt mij een lekkere taart !!

    EN is suzie(?) er al !!?

    (((zwaaii))).... MM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Martine! Op het HWG las ik, dat Monique en Miriam ook enthousiast hierover zijn.

    Jammer dat we niet meer Tutten, want die taart lijkt mij heerlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekkere taart! En dat sjaaltje is erg leuk ik heb het al meerdere keren gezien, lijk me ook leuk om allemaal restjes mee op te maken.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk Peppy-dasje en wat leuk dat het bij de breiclub ook populair is!

    @Mama Muis: deze versie ziet er inderdaad niet uit als bedoeld voor een koude winter. Ik heb er zelf een aantal van katoen gemaakt voor in de zomer, meer als een soort ketting-achtige versiering dan als een das. Maar ik heb er ook 2 die gemaakt zijn van een hele bol Noro Kureyon Sock garen (= wol met een klein beetje nylon) en die zijn zo lang dat je ze heel veel keren om je nek kan slaan en zijn daardoor weer wel geschikt voor een koude winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh wat ziet die taart er heerlijk uit! Grappig sjaaltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk sjaaltje ben je aan het haken zeg! Het lijkt me een superwerkje om te doen! En wat een lekkere taart is het hè. Ik heb hem ook gemaakt en hij was super. Ik wens je voor vandaag een hele fijne zonnige dag! Groetjes, Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen