donderdag 1 april 2010

M'n handen

hebben niet stil gestaan de laatste weken;)
Als eerste; Opal Schafpate
voor mezelf gebreid. Ik kan wel voor iedereen sokken breien, maar bij voorkeur als ik zelf warme voeten heb;)
Dan deze sokken voor Dieneke,
leuk om te breien, het is hele mooie wol. Van Schoeller en Stahl , Welness als ik het goed onthouden heb.

Deze sokken zijn ondertussen ook af. Ook een opdracht. De kleuren komen heel mooi uit, maar het is niet mijn favoriet wol om mee te breien. De draad knapte twee keer bij het afhechten van de teen. Maar de opdraggeefster was er heel blij mee, en dat is dan weer erg leuk!
Noro sokkenwol Het is alweer bijna weekend, Paasweekend. Ik hoop dat het weer een beetje gaat meewerken, maar ik wens in ieder geval iedereen een heel goed weekend toe!

13 opmerkingen:

  1. ow die laatste foto is zo mooi van kleur. daar zouden mijn handen ook sneller van gaan werken.

    nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verschil, die 3 paar! En mijn favoriet is ook de laatste! :)
    Fijne Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat een kadootje, maar liefst drie paar tegelijkertijd! De bovenste (Opal schafpate) ligt ook nog tussen mijn stash en staat hoog genoteerd, mijn favoriete kleurtjes. En de Noro is natuurlijk ook erg favoriet, maar met die kleur had ik al eens gebreid. Je hebt weer warme voeten begrijp ik en het zijn leuke sokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En hele fijne Paasdagen ook voor jou en alle bezoekers hier....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een stapel sokken! Vooral het eerste paar vind ik prachtig (is nou eenmaal mijn favo kleur...)
    Met dit weer is het heerlijk om je voeten te warmen met eigen gebreide sokken. Fijne Paasdagen (extra dagje om te breien?)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige sokken, en lekker dat je er zo'n vaart in hebt.

    De noro wol vind ik prachtig om te zien maar het werkt inderdaad niet zo prettig toch is het vrij prijzig.

    Fijn paasweekend ...MM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alle drei Paare sehen toll aus. Ich wünsche dir auch ein schönes Osterfest.LG
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi stelletje is het weer bij elkaar geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nu heb je mooie warme voetjes!Heerlijk toch om 3 paar tegelijk af te hebben, dan is het weer tijd voor wat nieuws! Vind ik altijd weer een leuk moment nieuwe wol en en een nieuw patroontje te kiezen.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze alle drie mooi!! Zouden me vast goed staan :-)). Ik ben nu een laceshawl aan het breien, maar daarna wil ik weer 'aan de sokken':-)

    groetjes, Gera