zondag 11 april 2010

Kupferdrache

Deze sokken heb ik met enorm veel plezier gebreid! Het merino extra fine van Handgefearbt.com.
De wol is iets dikker dan de standaard sokkenwol en ik heb ze dan ook gebreid op iets dikkere pennen. 2,75 mm.

Mijn oudste dochter viel hier als een blok voor, dus heb ik ze voor haar gebreid.
Gelukkig heb ik nog een paar van deze strengen heb liggen:)
Ik ben zo vertrokken naar deze fair. Van wol tot winkel.
Ben benieuwd wat er allemaal te zien is.
Ik wens jullie nog een hele fijne zondag!

6 opmerkingen:

  1. ik vind ze ook heel erg mooi
    en die strengen vragen gewoon om er iets mee te doen.

    nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige sokken met prachtig garen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen wonder dat je dochter er als een blok voor viel, ik vind ze ook heel ze mooi!
    Het was een leuke fair ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schöne Socken sind das geworden, tolle Farben.
    LG und einen guten Start in die neue Woche wünsche ich dir.
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De sokken zijn erg mooi geworden, vind die streng ook heel erg mooi. Hoe was de fair? Heb je veel moois gezien?

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Petra; Veel teveel moois:D Het was echt een leuke fair, niet heel groot, maar wel mensen die echt veel wisten over wol enz. En twee dames die lekker zaten te spinnen. Altijd goed natuurlijk:)

    BeantwoordenVerwijderen