maandag 12 april 2010

Gisteren

Was ik op deze fair.
Ik heb er erg genoten. het was geen grote fair, maar wel één met met allemaal leuke dingen en vooral natuurlijk veel wol.
Enthousiaste mensen allemaal.
En vooral omdat ik mijn oude Louet kon verkopen aan deze meneer.
Voor mij functioneert een 1 trapswiel niet, ik krijg enorm veel last van mijn heup en been en spinnen moet natuurlijk wel een ontspannen hobby zijn:)
Ook mocht even bij 2 dames achter hun 2 traps modellen.
En nu nog sparen en kiezen voor een wiel. Tot nu toe val ik helemaal voor een Majacraft, omdat ze zeer soepel lopen en vooral ook hoog zijn.
Ik kwam voor het eerst met meer geld terug van een wolbeurs dan dat ik mee had genomen:)

Ondertussen staat mijn volgende sokkenpaar van deze streng alweer op de pennen, ze zijn zelfs bijna af;) Ik had ze even in de wachtstand staan, omdat ik met heel veel opdrachten bezig was. Maar nu hoop ik de sokken vandaag of morgen af te hebben.

7 opmerkingen:

  1. jeu, ik zal eens even googelen. tweetrapsmodellen enzo, ik dacht een spinnewiel is een spinnewiel :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, leuk was het he? Knus, beetje koud, maar wel gezellig. Meer bezoekers was wel fijn geweest! Ik heb geen garen gekocht, heb nog genoeg thuis liggen (bloos), maar het was wel even leuk om te 'struinen'...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oók weleens leuk om met meer geld thuis te komen.
    Fijn dat je je spinnenwiel hebt verkocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben erg benieuwd welke keuze je uiteindelijk gaat maken qua spinnenwiel. Maar er staat een erg mooie streng wol bij dit blogje, ben benieuwd naar je sokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kleuren van deze streng zijn ook wederom weer prachtig om te zien, hopelijk lukt het je om vandaag of morgen ze hier afgebreid te plaatsen, want ik wil graag het eindresultaat zien !!!
    Groetjes Natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar was ik zondag ook, rond het middaguur. Heb de spinratel gekocht, thuis gegoogled, is een Mayan spinding, er is zelfs een beschrijving te vinden hoe je er zelf een kunt maken. Mooi garen voor sokken, zeg, ik heb nog nooit iets via internet besteld, maar als ik zoiets zie krijg ik daar wel zin in. N.a.v. wat jet 14 dec. jl. schreef: een van de meest doorvoelde songs van Luke Kelly van de Dubliners (wie de tekst schreef ben ik even vergeten) is: Scorn not his simplicity. Je kunt de songtekst en de video met Luke gewoon Googlen met bovenstaande gegevens. Ik denk dat het jou wel aanspreekt. En ik ga vast en zeker meer van dit soort fairs bezoeken, zo leuk en relaxt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Ammerins, ja het was idd knus en gezellig. Ook al geen garen gekocht:) ik heb ook meer dan genoeg liggen hoor. Dan heet het geen voorraad meer, maar verzameling;)

    @anoniem,de spinratel heb ik ook gezien. Leuk ding is dat! De song zal ik eens gaan luisteren. Aan die meneer van de spinratel heb ik overigens mijn spinnewiel verkocht:)

    BeantwoordenVerwijderen