vrijdag 26 maart 2010

Zo

Even een update. Heb de laatste week weinig puf gehad om mijn blog een update te geven. Ik heb een kies moeten laten trekken en dat ging niet helemaal goed. Dus nu met flink napijn en hechtingen, voel ik me nog niet helemaal jofel. Alhoewel ibuprofen veel goed maakt;) Deze sokken heb ik voor een vriendin gebreid, ze was er erg blij mee. Het was leuk om te doen en aan haar deze sokken te geven! Ze maakt momenteel een moeilijke periode door en dan kun je soms zo weinig doen voor een ander.
Nu ben ik ondertussen alweer met een tweede sok van een heel leuk stel sokken, maar daarover de volgende keer meer!
Ik wens jullie een heel goed weekend!

9 opmerkingen:

  1. ongrappig joh! hoop dat het leed nu snel geleden is, je breisels hebben er niet onder geleden in elk geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel beterschap
    maar wel heel mooie sokken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vervelend van je miseré maar het zijn keileuke sokken geworden! Ben benieuwd naar je nieuwste paartje...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet wild maar toch heel leuk.
    Beste met je kies.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toll sehend die Socken aus, schöne Farben.
    Ich wünsche dir auch ein schönes Wochenende.
    LG
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een paar perfecte sokken, hartstikke leuk!
    Het gaat duidelijk weer de goede kant op met je. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoop dat je je inmiddels wat beter voelt!! Kan me voorstellen dat je vriendin blij was met de sokken! Lief gebaar!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jakkes Martine, gaat het nu weer een beetje?
    Je sokken zijn weer super, heb je ook nog tijd om te borduren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. bah akelig, beterschap !!

    Lieff cadeau, troostsokken zeg maar !!;-)

    MM

    BeantwoordenVerwijderen