woensdag 17 maart 2010

Spinnen

Na eerst veel frustratie en een flink aantal pogingen zie hieronder;)
Is het me dan toch gelukt een draad te spinnen, yes!!! Dankzij de uitleg van m'n spinjuf afgelopen zaterdag, die met veel geduld mij heeft uitgelegd hoe je moet spinnen en mijn jongste dochter van 15, die dus een natuurtalent voor spinnen blijkt te hebben, ahum. Is het me dan toch gelukt om echt een draad te spinnen.

Ik had ineens een eureka moment, dochter zat te trappen op het wiel, ja wel netjes op de trapper;) en ineens tadaa, had ik het door. Dus nu maar veel oefenen en kijken naar een ander spinnewiel, want die van mij was zelfs voor de spinjuf een uitdaging;) en spinnen maar:) Het geeft echt een kick om nu ook te kunnen spinnen!
Geniet van het mooie weer vandaag!



6 opmerkingen:

  1. Super! Voor het eind van 2010 verschijnt vast wel een zelfgesponnen en gebreidde trui van jouw hand! (maaruhm... een vest zonder mouwen is ook heel respectabel hoor).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat het zo bevalt !!
    En DD zelfs ook, dus uitkijken naar 2 spinnewielen !!??

    Dat zal echt schelen denk ik !!

    Succes én plezier !!

    mm

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O super, kan ik binnenkort zelfgesponnen sokkenwolletjes bij je bestellen......LEUK!
    Het lijkt mij ook een hele leuke uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed zo Martine, veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn!
    Ik hoop dat je snel een ander spinnewiel vind.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hóór je glunderen :-)
    Inmiddels ben je vast al meer bedreven in het spinnen?!

    BeantwoordenVerwijderen