vrijdag 12 februari 2010

Tussenstand

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie reacties op deze sokken! Het was erg leuk om te lezen hoe iedereen zo haar eigen idee had hoe de sokken zouden moeten worden! Zelfs via Ravelry reageerde iemand en dat vond ik ook erg leuk!

's avonds nadat ik mijn blog had bijgewerkt, kwam ik erachter dat ik de naalden had verwisseld;)
Ik had voor de tweede sok perongeluk naalden 2,75 gebruikt i.p.v. de 2,5 die ik normaal standaard gebruik!
Dus vandaar het verschil in breien.
Ik heb de tweede sok nu afwisselend op de verschillende diktes gebreid, en ik moet zeggen;
Dit bevalt me heel erg goed:)
En de sokken blijven zoals ze zijn;)

Ik wens iedereen een heel fijn weekend!
Posted by Picasa

10 opmerkingen:

  1. zóóó kan je nagaan wat dat scheelt !!! Ik heb het wel eens gehad met een verkeerd aantal steken,maar ik had niet gedacht dat de dikte van de nld ook zoveel zou schelen !
    Fijn weekend !!!!!!!!!!
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet je tenminste waar het door komt. Ik vind het wel leuk met wilde en nette strepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aha..die Nadeln waren also der Auslöser für diese Musterung. Gute Entscheidung, sie sehen so schön aus, wie sie sind.
    LG und schönes Wochenende
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das sieht ja toll aus, wild gefällt mir diese Färbung ein bisschen besser! :)

    einen lieben Gruß von
    Ute

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Verbazend het verschil.

    mooi opgelost en ik vind het/ze stoer dat je ze zo laat !!!

    MM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! Weer wat geleerd!
    Maar, ik vind het absoluut een bijzonder paar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een klein verschil in naalden een groot verschil kan maken in het breiwerk.
    Ik vind het wel grappig zo.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen